respecteer andere quadbezitters
-
- Quadverslaafde
respecteer andere quadbezitters
hi, ik kon het toch niet laten maar wat me op is gevallen dat een aantal mensen van het forum zijn vertrokken omdat ze letterlijk weggepest worden omdat ze een chinaquad heben????
dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
als deze mensen een vraag stellen krijgen ze vaak het antwoord "koop eerst maar een echte quad en daarna praten we wel verder" daar begin ik echt van te kotsen!
dit is toch om je de oren van de kop af te schamen
een quad is een quad. of het nu een jap of een chinees is maakt geen donder uit ieder heeft zijn eigen budget.
het gaat erom dat we allemaal dezelfde hobby uitvoeren en lekker erover kunnen kletsen zonder dat gezeik ertussen.
laten we elkaar gewoon met respect behandelen en dan zal het forum al een stuk fijner voor iedereen worden.
grtzz.
tjobbie
dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
als deze mensen een vraag stellen krijgen ze vaak het antwoord "koop eerst maar een echte quad en daarna praten we wel verder" daar begin ik echt van te kotsen!
dit is toch om je de oren van de kop af te schamen
een quad is een quad. of het nu een jap of een chinees is maakt geen donder uit ieder heeft zijn eigen budget.
het gaat erom dat we allemaal dezelfde hobby uitvoeren en lekker erover kunnen kletsen zonder dat gezeik ertussen.
laten we elkaar gewoon met respect behandelen en dan zal het forum al een stuk fijner voor iedereen worden.
grtzz.
tjobbie
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- cyberdrone
- Quadracer
Re: respecteer andere quadbezitters
Eigenlijk moet ik Tjobbie hierin gelijk geven, niet iedereen heeft het geld of de mogelijkheid om een 'merkquad' te kopen, en als die mensen tevreden zijn, goed voor hun. Dus gelieve een beetje beleefd te blijven en ieder zijn zin en keuze te respecteren.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
jha zit er zelf ook op , en heb ook een topic daar geopent , paar dagjes trug , en daar heb ik ook te horen gekregen dat niet iedereen zooveel geld wil uitgeven aan een quad , voor hun gaan anderen dingen voor , en de quad staat meschien als laasten . hier het topic http://chinaquad.nl/viewtopic.php?f=13&t=142" onclick="window.open(this.href);return false;
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Heb het al eens eerder gezegt, wat maakt het uit wat voor merk quad dat je hebt, als je maar PLEZIER hebt
of ie nou uit china komt,of waar dan ook
Wat voor een budget je hier voor wilt uittrekken is ieders eigen keuze
proost
of ie nou uit china komt,of waar dan ook
Wat voor een budget je hier voor wilt uittrekken is ieders eigen keuze
proost
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
tollerantie en respect is ver te zoeken.
ik merk op de quad chat dat ook vaak hard word geroepen troep dit troep dat.
Je kunt en mag pas mee praten als je ervaring mee hebt en niet omdat andere het roepen.
chineesjes zijn niet slecht maar er zijn betere. Mensen die een chinees kopen weten dat ook.
ik weet zeker dat 50% van de forum leden wel eens boodschappen doet bij de ALDI. Ik bij de A.H.
ben ik dan beter of is alles van de Aldi troep?
ik ben er voor om forum leden die bashen gewoon te kicken ze houden niet aan de regels dus hebben hier ook niks te zoeken.
ik merk op de quad chat dat ook vaak hard word geroepen troep dit troep dat.
Je kunt en mag pas mee praten als je ervaring mee hebt en niet omdat andere het roepen.
chineesjes zijn niet slecht maar er zijn betere. Mensen die een chinees kopen weten dat ook.
ik weet zeker dat 50% van de forum leden wel eens boodschappen doet bij de ALDI. Ik bij de A.H.
ben ik dan beter of is alles van de Aldi troep?
ik ben er voor om forum leden die bashen gewoon te kicken ze houden niet aan de regels dus hebben hier ook niks te zoeken.
http://www.xlned.nl gratis muziek en films downloaden http://www.xlned.nl
-
- Quadverslaafde
proost!ik ben er voor om forum leden die bashen gewoon te kicken ze houden niet aan de regels dus hebben hier ook niks te zoeken.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- Blasterfan
- Toeschouwer
helemaal mee eens.
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-BLASTER!!!~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ok ok, ik heb 1 of 2 weekjes zo gereageerd....
maar ok ik ben helemaal eens met dit verhaal,
andersoms, als ze niet vermelden dat ze weten dat het geen troep is en ze hebben (vaker) problemen.... en hebben daar last van
dan kun je wel tips geven toch?
verder is iedere quad rijder WELKOM!
andersoms, als ze niet vermelden dat ze weten dat het geen troep is en ze hebben (vaker) problemen.... en hebben daar last van
Laatst gewijzigd door dieseltank op wo 05 aug, 2009 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
Je mag mensen best afraden om een Chinees te kopen, doorgaans is dat goed advies. Mensen die al een Chinees hebben is wat anders, het slaat nergens op om daar neerbuigend over te doen.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
- Quadverslaafde
klopt, maar ligt er wel aan hoe je het formuleerd, en daar kan je nog wel een beetje aan werkendieseltank schreef:ok ok, ik heb 1 of 2 weekjes zo gereageerd....
-
- Quad Expert
- Contacteer:
tjobbie schreef:
klopt, maar ligt er wel aan hoe je het formuleerd, en daar kan je nog wel een beetje aan werken
klopt ik doe mn best
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
nou....hier ben ik dan.
Pikske van het chinaquad forum.
Misschien wel gepast om eerst maar eens mijn excuses aan te bieden(met name aan Dieseltank).
Heb wat uitlatingen gedaan die achteraf gezien absoluut niet door de beugel kunnen.
Maar de frustraties waren wat hoog opgelopen bij me.
Als bashan rijder (ik zal er niet omheen draaien) zijn we iets vaker aan het sleutelen om onze machientjes aan het lopen te houden.(heb hiervoor een blaster gehad en dat was nu eenmaal degelijker gemaakt)
Maar met een huis,2 autohobby's,2 kinderen,een verbouwing enz. is er gewoon voor sommige mensen wat minder geld om kwaliteits materiaal te kopen.(het is dus niet dat we niet willen).
we willen graag het quad gevoel hebben.
Daar staat tegenover dat we vaker het laspistool in de handen te moeten nemen,We hier en daar eens wat onderdelen kwijt raken onderweg ,maar na wat modificaties hebben we een bestwel stabiele quad.
Heb ooit in een raceteam gewerkt van de seat endurance cup en kwam stom toevallig met tom coronel aan de praat(gastrijder).
Zijn woorden waren:"het maakt niet uit of je in het japanse gt kampioenschap,of in een seat ibiza rijd!de lol en het doel blijft het zelfde "
Heb dieseltank zijn Raptor gezien.
ik moet het eerlijk toegeven,erg mooi ding.
Misschien komt voor ons ook nog ooit de tijd een 700 te rijden,maar tot die tijd zijn we nog erg blij met onze chineesjes en beleven we er nog ontzettend veel lol mee.
Hoop dat we voortaan in goede harmonie met elkaar om kunnen gaan
Groetjes pikske
Misschien wel gepast om eerst maar eens mijn excuses aan te bieden(met name aan Dieseltank).
Heb wat uitlatingen gedaan die achteraf gezien absoluut niet door de beugel kunnen.
Als bashan rijder (ik zal er niet omheen draaien) zijn we iets vaker aan het sleutelen om onze machientjes aan het lopen te houden.(heb hiervoor een blaster gehad en dat was nu eenmaal degelijker gemaakt)
Maar met een huis,2 autohobby's,2 kinderen,een verbouwing enz. is er gewoon voor sommige mensen wat minder geld om kwaliteits materiaal te kopen.(het is dus niet dat we niet willen).
Daar staat tegenover dat we vaker het laspistool in de handen te moeten nemen,We hier en daar eens wat onderdelen kwijt raken onderweg ,maar na wat modificaties hebben we een bestwel stabiele quad.
Heb ooit in een raceteam gewerkt van de seat endurance cup en kwam stom toevallig met tom coronel aan de praat(gastrijder).
Zijn woorden waren:"het maakt niet uit of je in het japanse gt kampioenschap,of in een seat ibiza rijd!de lol en het doel blijft het zelfde "
Misschien komt voor ons ook nog ooit de tijd een 700 te rijden,maar tot die tijd zijn we nog erg blij met onze chineesjes en beleven we er nog ontzettend veel lol mee.
Groetjes pikske
Laatst gewijzigd door pik-pik op vr 07 aug, 2009 07:51, 1 keer totaal gewijzigd.
en zo is het maar netpik-pik schreef:nou....hier ben ik dan.
Als bashan rijder (ik zal er niet omheen draaien) zijn we iets vaker aan het sleutelen om onze machientjes aan het lopen te houden.
Maar met een huis,wat auto's,2 kinderen enz. is er gewoon voor sommige mensen wat minder geld om kwaliteits materiaal te kopen.(het is dus niet dat we niet willen).
Zijn woorden waren:"het maakt niet uit of je in het japanse gt kampioenschap,of in een seat ibiza rijd!de lol en het doel blijft het zelfde ":idea:
Misschien komt voor ons ook nog ooit de tijd een 700 te rijden,maar tot die tijd zijn we nog erg blij met onze chineesjes en beleven we ontzettend veel lol.
Groetjes pikske
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Quadverslaafde
daar proosten we op!
(dieseltank heeft een blaster )
(dieseltank heeft een blaster )
Sorry
Was boncari.
avatar leek een beetje op die van dieseltank en dieseltank had gister geloof ik gereageerd.vandaar
de groentjes
Was boncari.
avatar leek een beetje op die van dieseltank en dieseltank had gister geloof ik gereageerd.vandaar
de groentjes