nou....hier ben ik dan.
Pikske van het chinaquad forum.
Misschien wel gepast om eerst maar eens mijn excuses aan te bieden(met name aan Dieseltank).
Heb wat uitlatingen gedaan die achteraf gezien absoluut niet door de beugel kunnen.
Maar de frustraties waren wat hoog opgelopen bij me.
Als bashan rijder (ik zal er niet omheen draaien) zijn we iets vaker aan het sleutelen om onze machientjes aan het lopen te houden.(heb hiervoor een blaster gehad en dat was nu eenmaal degelijker gemaakt)
Maar met een huis,2 autohobby's,2 kinderen,een verbouwing enz. is er gewoon voor sommige mensen wat minder geld om kwaliteits materiaal te kopen.(het is dus niet dat we niet willen).
we willen graag het quad gevoel hebben.
Daar staat tegenover dat we vaker het laspistool in de handen te moeten nemen,We hier en daar eens wat onderdelen kwijt raken onderweg 

,maar na wat modificaties hebben we een bestwel stabiele quad.
Heb ooit in een raceteam gewerkt van de seat endurance cup en kwam stom toevallig met tom coronel aan de praat(gastrijder).
Zijn woorden waren:"het maakt niet uit of je in het japanse gt kampioenschap,of in een seat ibiza rijd!de lol en het doel blijft het zelfde "  

Heb dieseltank zijn Raptor gezien.
ik moet het eerlijk toegeven,erg mooi ding.
Misschien komt voor ons ook nog ooit de tijd een 700 te rijden,maar tot die tijd zijn we nog erg blij met onze chineesjes en beleven we er nog ontzettend veel lol mee.
Hoop dat we voortaan in goede harmonie met elkaar om kunnen gaan 

Groetjes pikske