ktm 450 sx of w-tec crf 450??
Re: ktm 450 sx of w-tec crf 450??
W-tec zal nooit in de AMA Pro klasse aan de start komen. Ze zijn namelijk geen productiemachine. En beide quads hebben hun problemen. Maar over de vering zou ik van beide quads niets zeggen, want Jan heeft ook getest of gereden met WP en ktm had onder de xc ook ohlins zitten. Vering is iets persoonlijks.
Je moet gewoon kijken wat je vooral lekker vind zitten. Elke quad is daarnaast goed te maken voor de cross. Het is alleen maar net in hoeverre je dat wil. Ik rijdt zelf met een aangepaste suzuki (andere armen,vering etc) en ik vind dit mijn fijnste quad omdat deze zo lekker zit.
Je moet gewoon kijken wat je vooral lekker vind zitten. Elke quad is daarnaast goed te maken voor de cross. Het is alleen maar net in hoeverre je dat wil. Ik rijdt zelf met een aangepaste suzuki (andere armen,vering etc) en ik vind dit mijn fijnste quad omdat deze zo lekker zit.
-
- Quad Master
- Contacteer:
het zijn de laatste loodjes
er reden vroeger nog meer van die eigen producten
bij wtec moest er vorig jaar al zwaar geld bij,ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat
en met brusselaars jeep handel gaat het ook niet goed
de politie vind hem tegewoordig al naakt in zen hummer
bij wtec moest er vorig jaar al zwaar geld bij,ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat
en met brusselaars jeep handel gaat het ook niet goed
de politie vind hem tegewoordig al naakt in zen hummer
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Welke zever is dat nu ??? W-tec is meer dan quads alleen en er is al terug personeel aangenomen dat begin van jaar ontslagen was dus zo slecht zal het wel niet gaan. En wie zou er dat extra geld bij gedaan hebben volgens jou ??? Man man, geloof niet alle fabels.craptor schreef:het zijn de laatste loodjes
Trouwens, dat ander "eigen product" is kapot gegaan aan de overtuiging dat het zo goed was dat er niet meer aan ontwikkeld moest worden, wat je bij W-tec niet kan zeggen (oa heel nieuwe voortrein in 2009)
Ik denk dat je best eens met je eigen ogen gaat kijken bij W-tec vooraleer uitspraken te doen.
Ben je opgestookt door een dealer die niet meer op dealerlijst staat ?
Bij je geliefde KTM gaat het anders niet denderend hoor : dramatische verkoopscijfers in België, dalende productiecijfers quads en overheidssteun nodig...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Master
- Contacteer:
tja de tijd zal het uitwijzen he
ieder merk heeft toch wel wat minder te vekopen dacht ik zo
zullen de grote jongens toch minder wat minder last van hebben[en hebben toch wat groter omzetcijfers voor de bank]
dus zullen ook wel eerder iets los krijgen als het moet
vergeet niet dat ktm WERELDwijd is en niet alleen belgie ,nederland en een handvol in frankrijk. zit daar toch een beetje anders,en dat de verkoop in belgie een beetje zakt liggen ze toch niet zo wakker van
zeg jij me maar hoeveel man personeel ze hebben bij wtec dan kan ik je vertellen of het overeenkomt ,ben bij ktm geweest
zag er toch wel goed uit
nieuwe voortrein tja hij ziet er toch al jaren hetzelfde uit zoon ding.zo was met dat merk wat jij bedoeld ook he
en kerel de tijd dat ik me liet opstoken is voorbij,jij hebt nog steeds temprament merk ik
maakt niks uit ik hou toch nog van je
groetjes
ieder merk heeft toch wel wat minder te vekopen dacht ik zo
zullen de grote jongens toch minder wat minder last van hebben[en hebben toch wat groter omzetcijfers voor de bank]
dus zullen ook wel eerder iets los krijgen als het moet
vergeet niet dat ktm WERELDwijd is en niet alleen belgie ,nederland en een handvol in frankrijk. zit daar toch een beetje anders,en dat de verkoop in belgie een beetje zakt liggen ze toch niet zo wakker van
zeg jij me maar hoeveel man personeel ze hebben bij wtec dan kan ik je vertellen of het overeenkomt ,ben bij ktm geweest
zag er toch wel goed uit
nieuwe voortrein tja hij ziet er toch al jaren hetzelfde uit zoon ding.zo was met dat merk wat jij bedoeld ook he
en kerel de tijd dat ik me liet opstoken is voorbij,jij hebt nog steeds temprament merk ik
maakt niks uit ik hou toch nog van je
groetjes
Craptor , ik hou nog veel meer van je als "No-limit w(iebel) tec."
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Of je nu groot of klein bent, iedereen verkoopt minder in deze tijden, dat moet niemand ontkennen, maar om daar direct conclusies uit te trekken dat ze geld moeten krijgen of dergelijke is bij het haar gegrepen. Het is trouwens makkelijker om kleiner bedrijf aan te passen aan crisistijden dan een groot bedrijf als KTM. W-tec speelt daar handig en flexibel op in.
Als je trouwens enkel met een groot omzetcijfer naar bank stapt ben je er niet hoor, er speelt wel meer dan dat : cash flow, afschrijvingen leninglast, personeelskost, vaste kosten...
W-tec is een gezond familiebedrijf dat op eigen middelen draait. Vorig jaar hebben ze de BE combinatie gewoon betaald met cash geld, zonder lening. Hoeveel kunnen er dat hier op het forum zeggen van hun aankoop van wagen of quad ?
Nieuwe voortrein maakt wel degelijk groot verschil en is forse ontwikkeling en testwerk aan vooraf gegaan, maar weet dat voor sommigen bling bling en uitzicht belangrijker zijn dan prestaties en rijkwaliteiten.
W-tec werkt momenteel met 12-13 mensen bij mijn weten, misschien zelfs nog iets meer.
En ik heb idd nog steeds temperament. Vroeger had ik heel leger VLS'ers tegen me aan maar deze zijn ofwel van kar gekeerd of met stille trom vertrokken. Nu wordt maar wat geluld over een gezond bedrijf en daar ga ik idd van op mijn achterpoten staan.
Als je trouwens enkel met een groot omzetcijfer naar bank stapt ben je er niet hoor, er speelt wel meer dan dat : cash flow, afschrijvingen leninglast, personeelskost, vaste kosten...
W-tec is een gezond familiebedrijf dat op eigen middelen draait. Vorig jaar hebben ze de BE combinatie gewoon betaald met cash geld, zonder lening. Hoeveel kunnen er dat hier op het forum zeggen van hun aankoop van wagen of quad ?
Nieuwe voortrein maakt wel degelijk groot verschil en is forse ontwikkeling en testwerk aan vooraf gegaan, maar weet dat voor sommigen bling bling en uitzicht belangrijker zijn dan prestaties en rijkwaliteiten.
W-tec werkt momenteel met 12-13 mensen bij mijn weten, misschien zelfs nog iets meer.
En ik heb idd nog steeds temperament. Vroeger had ik heel leger VLS'ers tegen me aan maar deze zijn ofwel van kar gekeerd of met stille trom vertrokken. Nu wordt maar wat geluld over een gezond bedrijf en daar ga ik idd van op mijn achterpoten staan.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
W-tec heeft geen ambitie om naar VS te trekken. Vering is idd persoonlijk maar de basisafstelling moet goed zijn en daar schort vaak het probleem. De basisafstelling van een KTM is niet goed, bijna iedereen laat aanpassen, quadshop bied het trouwens standaard aan aan klanten die nieuwe kopen.Frank MB schreef:W-tec zal nooit in de AMA Pro klasse aan de start komen. Ze zijn namelijk geen productiemachine. En beide quads hebben hun problemen. Maar over de vering zou ik van beide quads niets zeggen, want Jan heeft ook getest of gereden met WP en ktm had onder de xc ook ohlins zitten. Vering is iets persoonlijks.
Een goede basisafstelling zoeken is werk van lange adem dat vaak niet wordt gedaan door aftermarket leveranciers. Ze maken vering en verkopen dat en dan moet klant terug keren voor persoonlijke aanpassingen. Dat is het verschil met W-tec : via de fabrieksrijders worden er voortdurend nieuwe zaken getest en wordt gezocht naar betere vering basisafstelling. Dit wordt intern gedaan, niet door Ohlins of WP. Marco gaat zelf de baan op en doet zelf vering open, past en terug testen. Dit vloeit dan door naar klantenversies die hetzelfde zijn als de versies van de fabrieksrijders. Met veringset wordt gereden in strandraces, endurances en cross, enkel met aanpassing van de klikkers. Basisafstelling is geschikt voor gewicht van 70 tot 90 kg, erboven of eronder moet andere veer gestoken worden maar is interne afstelling bruikbaar.
-
- Quad Master
- Contacteer:
bij ktm uit de doos,bij kopplingskorf niet goed vervangen door hinson,jacky martens waterpomp erop
en orginele zuiger was niet dik genoeg[word bij ktm aangeraden vooral de productie van de eerste lijn]
werken wel met eigen blok he[hou wel die plastic olie pompjes in de gaten]
dacht wel dat iedere nieuwe quad zo zen kinderziektes had
tja wp heb ik al jaren men bedenkingen over,al uit de tijd met de solo
ik heb ze vervangen door peps
en met dat geld bij dat komt van die dikke zelf dus ik weet niet wat daar voor show loopt
lijkt me niet verstandig als je overal ligt te kleppen dat er geld bij moet
komt toch niet zo goed over
en orginele zuiger was niet dik genoeg[word bij ktm aangeraden vooral de productie van de eerste lijn]
werken wel met eigen blok he[hou wel die plastic olie pompjes in de gaten]
dacht wel dat iedere nieuwe quad zo zen kinderziektes had
tja wp heb ik al jaren men bedenkingen over,al uit de tijd met de solo
ik heb ze vervangen door peps
en met dat geld bij dat komt van die dikke zelf dus ik weet niet wat daar voor show loopt
lijkt me niet verstandig als je overal ligt te kleppen dat er geld bij moet
komt toch niet zo goed over
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Met die WP's is niets mis mee, zijn intern en kwalitatief beter gebouwd dan Ohlins maar zoals reeds gezegd met de interne settings staat of valt alles.
-
- Quad Master
- Contacteer:
interne settings is het hele werk
Ik denk dat deze verstandiger zijn geworden, en dit soort discussies niet meer aangaanNo Limit W-tec schreef:
To finish first, you first have to finish
VLS KTM 560
VLS KTM 560
als neutrale 'toeschouwer' : djeezes, wat een kinderachtige individuen dat hier zitten...
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
jongens, very simpel het is een persoonlijke smaak ik zou ook graag een KTM willen maar de ktm is gewoonweg te klein voor me en bij de w-tec heb ik dat probleem niet, en bovendien zal de w-tec net zo snel / sneller zijn maar dat ligt aan de rijder
w-tec club member