Ik heb van het voorjaar al een paar vragen gehad over quads maar er is veel tussengekomen en in de tussentijd ben ik er niet meer zo mee bezig geweest.
Nu is het zo dat ik er weer ben ingedoken maar met een aantal verschillen.
Mijn buget is aanzienlijk lager dan in het voorjaar

Om te beginnen is het niet meer dan ongeveer 2000/2500 euro.
En dan met de volgende dingen.... hij moet een kenteken hebben want ik rij er alleen mee op de weg en hij moet wel veilig en goed zijn.
Zoals in mijn andere bericht al geschreven ben ik behoorlijk zwaar 115 kilo en 1.87 lang!
Ik wil wel graag een beetje vooruit komen met mijn gewicht en de quad moet wel een beetje groot zijn anders is het weer .....kijk die bolle is met een paar wielen in zijn kont

Natuurlijk vind ik een Raptor helemaal top maar dat zit niet in mijn budget en dat gaat voorlopig ook niet lukken.
Nu zat ik op Marktplaats te zoeken en vond ik een Bashan 300cc Extreme 4 takt en een barossa cheetah 250 cc 4 takt allebei voor redelijke prijzen.
Nu lees ik dat een Bashan echt een c merk is en slecht en Barossa een b merk maar ik heb ook berichten gelezen en die vonden een Bashan juist weer wel goed.
Wat denken jullie?.
Paar belangrijke dingen voor mij....
Hij moet lekker vlot vooruitkomen met mijn gewicht en zeker wel 90 km per uur rijden (ook met mijn gewicht).
Hij moet een mooi zwaar geluid hebben met lekkere herrieklappen (vandaar 4 takt) ik vind de klappen erg mooi als je optrekt.
Hij moet wel veilig zijn op de weg.
Maakt die Bashan (300 cc) veel mooier geluid en is die veel sneller als de Barossa (250 cc) ?
De quad zelf moet vrij fors zijn.
Misschien hebben jullie een mening of een oplossing?

Ik hoop snel wat te horen.

gr Julian