cd_BE schreef:Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen, cyberdrone.
De enige die negatief commentaar uit is Brutus.
@Brutus
De politiekers zijn mensen waar je mee kan praten, met jou lijkt dat niet te lukken.
Als je op de vergadering van de 14de aanwezig was, die was open voor iedereen. Had je geweten wat we gedaan hebben en waar we mee bezig zijn. Het feit dat je niet gekomen bent, kan alleen maar wijzen dat jij liever achter een pc zit en mensen opjut. Dan iets productief te doen.
We hebben met schouppe gepraat, die heeft ons verteld dat het bord er niet kwam. Als het er toch ging komen dan gaat dit via een werkgroep. De voorzitter van deze werkgroep komt altijd raad vragen bij M.A.G.. Ik heb het artikel in de krant ook gelezen dat er nu ineens wel een bord komt. Iedereen kwam uit de lucht gevallen.
als ge denkt dat ik de enige ben die nu of in de toekomst negatief gaat zijn... leer ermee leven dat er meer ambetanterikken (zoals ik) zijn waar ge tegen op moet gaan boksen
een goede organisatie COMMUNICEERD naar buiten toe, zowel naar zijn betalende leden als naar de rest vd doelgroep
liever achter de pc zit ? als ge ooit zoveel km offroad gaat doen als ik al gereden heb gaat ge nog veeeeel bobo's moeten eten
en ik breek eigenlijk niks af, ik zeg gewoon dat afwachten en alleen praten geen zin heeft, t kalf is verzopen, ge kunt enkel nog de wol redden
als ge u al in uw gat gebeten voelt van een (ochottekes) discussie op een forum, wat gaat dat zijn als er effectief iets moet op papier gezet worden ?
het feit dat je denkt dat je met politiekers kan praten ZONDER dat je troeven hebt bewijst je naieviteit...
tis niet omdat ze raad komen vragen dat ze er per definitie rekening meehouden he ?
wat is het pressiemiddel van een vakbond bij onderhandelingen ?
denkt ge dat het NIETS uitgehaald heeft dat die boeren al die melk weggegoten hebben ? ik geef u op een briefke dat ze nu wel resultaten zullen halen, niet dankzij praten alleen OOK door AKTIES
toen de diesel te hoog stond voor de kamions, lag brussel plat en was er een week later een "oplossing" voor de kamions, da was ook nie alleen een klapke da was aktie met resultaat
ik heb al meer van die vergaderingskes bijgewoond dan ge peist, mijn ervaring leert me dat het nog nooit iets opgebracht heeft als er geen aktie aan verbonden is
ge zou beter zorgen dat die rit ordentelijk verloopt, ga als MAGers en doe steward-werk, begeleid de quads en spreek cowboys aan... ge hebt dan op zijn minst zicht op de situatie..en ge kunt nog volk werven, zorg dat ge gezien zijt...
ik weet 100% zeker dat als ge Andy een belleke geeft en voorstelt om samen te werken dat hij daar geen graten in ziet
maar een andere aktie de kop afnijpen door te vragen niet deel te nemen is gemakkelijker zeker ?