19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
denk ik ga ff kijken hoe het met de heren van de 19 quadjes is
kom ik in een taal en spel topic terecht
@anaconda, bij het tankstation krijg je batterijen voor je dildo, want schijnbaar ben je je aan het vervelen
@anaconda, bij het tankstation krijg je batterijen voor je dildo, want schijnbaar ben je je aan het vervelen
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
steve schreef:denk ik ga ff kijken hoe het met de heren van de 19 quadjes is
-
- Quadrunner
Morgen is het de "dag van de trage weg". Onze groene vrienden organiseren een wandeling hier in de buurt. K'ga de'r naar toe rijden met de quad. Hopelijk word ik niet scheef bekeken. Misschien kom ik anaconda ginder tegen
-
- Quadrunner
Hebt gij dan de ondergrond of de schade daaraan gezien anaconda ? blijkbaar ben jij goed op de hoogte voor er niet bij geweest te zijn nog steeds een rare datum van registratie vind ik.[/quote]anaconda schreef:En de ondergrond dan? Ge hebt blijkbaar geen idee van wat de kosten hiervoor kunnen zijn?
Alles goed en wel maar ge moet als quadliefhebber ook de andere kant van de medaille bekijken. En ja, deze persoon heeft zeer zeker zijn eigen instelling met een autonome hersenpan.
Hoe ge het draait of keert, het blijft de 18de oktober.
Ik denk dat iedereen het wel gezien heeft. En ik zie dat er toch ook ruimdenkende mensen op dit forum zitten.[/quote]
schade aan de ondergrond ? Een quad heeft lagedruk banden waardoor er zo goed als geen schade veroorzaakt word. Dit heb je toch ook al ondervonden met je eigen quad ??? (hopelijk heb ik geen schrijffouten gemaakt)
steve schreef:denk ik ga ff kijken hoe het met de heren van de 19 quadjes is
waarschijnlijk een vibrator dan want in een dildo zitten toch geen batterijen dacht ik
Maar idd Anaconda is hier een boswachter (bijnaam) ga lekker fietsen (daar waar het mag) en val de mensen hier niet lastig..
Lol hebben we toch met of zonder jou domme commentaar
Cheers
Hoi,
Dit topic begint zowat hoogzwanger te geraken als je het mij vraagt,en wat ik het ergste vindt,is het feit dat er al veel geluld is over wat er eigenlijk TOTAAL niets te maken heeft met quadrijden,dus aan al diegenen die niet ECHT begaan zijn met ons lot, of met iets wat ECHT met quadliefhebberij te maken heeft,ROT GEWOON OP!!!!!
We heben er hier echt geen bootsgap aan of hed nu met een T of met DT gesgrefen wort zenne .
Laat mij nu aub hopen dat anaconda echt allergisch wordt en van ons topic afblijft.
Aan allen
Greetz
Kwatter
Dit topic begint zowat hoogzwanger te geraken als je het mij vraagt,en wat ik het ergste vindt,is het feit dat er al veel geluld is over wat er eigenlijk TOTAAL niets te maken heeft met quadrijden,dus aan al diegenen die niet ECHT begaan zijn met ons lot, of met iets wat ECHT met quadliefhebberij te maken heeft,ROT GEWOON OP!!!!!
We heben er hier echt geen bootsgap aan of hed nu met een T of met DT gesgrefen wort zenne .
Laat mij nu aub hopen dat anaconda echt allergisch wordt en van ons topic afblijft.
Aan allen
Greetz
Kwatter
kwatter schreef:Hoi,
Aan allen
Greetz
Kwatter
Idd, vannaf nu ieder-een gelieve veël schreif fouten te maaken. Mess geraaakd hij wel in een anaalfalaktische shock
hahahah
dad hei maar znel wechaat
dad hei maar znel wechaat
Mijn extra grote KittyCat
is het nu schreiffaut of schijffaud ? help
Nee ,tis schreifoud
hahahahaha
hahahahaha
- Stefmeister
- Quadfanaat
dagd eerter an sgreivaud...
ik hem het opgezocht het is dus schrijffoudt met dt hé
-
- Easy Quadrider
19 kwatz aanchezlachen in lummen
Ik heb thuis nog modder, ik zal die wel vervangen!anaconda schreef:En de ondergrond dan? Ge hebt blijkbaar geen idee van wat de kosten hiervoor kunnen zijn?
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Blijkbaar kunde gulder nie alleen nie schrijven, maar jullie zijn dan ook nog eens zo stom om jullie door die groene klojo's te laten pakken.