kom ik in een taal en spel topic terecht
@anaconda, bij het tankstation krijg je batterijen voor je dildo, want schijnbaar ben je je aan het vervelen

steve schreef:denk ik ga ff kijken hoe het met de heren van de 19 quadjes is![]()
@anaconda, bij het tankstation krijg je batterijen voor je dildo, want schijnbaar ben je je aan het vervelen

Hebt gij dan de ondergrond of de schade daaraan gezien anaconda ? blijkbaar ben jij goed op de hoogte voor er niet bij geweest te zijnanaconda schreef:En de ondergrond dan? Ge hebt blijkbaar geen idee van wat de kosten hiervoor kunnen zijn?
Alles goed en wel maar ge moet als quadliefhebber ook de andere kant van de medaille bekijken. En ja, deze persoon heeft zeer zeker zijn eigen instelling met een autonome hersenpan.
steve schreef:denk ik ga ff kijken hoe het met de heren van de 19 quadjes is![]()
kwatter schreef:Hoi,
Dit topic begint zowat hoogzwanger te geraken als je het mij vraagt,en wat ik het ergste vindt,is het feit dat er al veel geluld is over wat er eigenlijk TOTAAL niets te maken heeft met quadrijden,dus aan al diegenen die niet ECHT begaan zijn met ons lot, of met iets wat ECHT met quadliefhebberij te maken heeft,ROT GEWOON OP!!!!!
We heben er hier echt geen bootsgap aan of hed nu met een T of met DT gesgrefen wort zenne .
Laat mij nu aub hopen dat anaconda echt allergisch wordt en van ons topic afblijft.
Aan allen
Greetz
Kwatter

Ik heb thuis nog modder, ik zal die wel vervangen!anaconda schreef:En de ondergrond dan? Ge hebt blijkbaar geen idee van wat de kosten hiervoor kunnen zijn?