Raptor 660r project W-lies
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: Raptor 660r project W-lies
@Gdog, je hebt PM.
Voor de lengte van de schokdempers zou ik ze ff moeten opmeten! Zal niet eerder zijn als a.s.zaterdag!
Zelfde geldt voor de foto`s van de +2,+1 A-armen,die ik had stonden nog op mijn telefoon die gechrast is.Zal proberen om dan ff foto`s te maken!
Laters...
Ferry.
p.s. Bedankt iedereen voor de goeie reacties!
Voor de lengte van de schokdempers zou ik ze ff moeten opmeten! Zal niet eerder zijn als a.s.zaterdag!
Zelfde geldt voor de foto`s van de +2,+1 A-armen,die ik had stonden nog op mijn telefoon die gechrast is.Zal proberen om dan ff foto`s te maken!
Laters...
Ferry.
p.s. Bedankt iedereen voor de goeie reacties!
www.w-lies.nl .Alles voor uw quad en scooter!
Zeer mooie quad geworden !De kleurenkombinatie spreekt me zeker aan!
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
ferry.v schreef:Update!!
Om mijn quad uit te lijnen toch maar ff een setje gemaakt waarmee ik nauwkeurig kan uitlijnen.Dat gedoe met een rolmaatje vind ik altijd zo vaag!
Principe is;voor en achter een buis van de zelfde lengte voor en achter de quad spannen,vislijntje eraan haken en de lijnen vierkant rondom de quad recht zetten.Hierna kan je de afstand naar de wielen opmeten en het verschil meten.
Door gelijk maar ff nette beugels te maken kan ik het setje voor raptor`s en banshee`s gebruiken.
De achterste beugel is in hoogte verstelbaar,zodat ik alle quads kan uitlijnen!
En nog maar wat foto`s van de quad op de grond!(standaard A-armen Nog!)
Laters...
Ferry.
Hahahaha Nu weet ik het , ik zag dat soort bumpertje op je quad keertje bij W-lies en vroeg nog aan Martin wat is dat joh een soort nieuwe bumper? hij zei nog Mag ik niet zegge wat het is xD een groot W-lies Geheim xD eindelijk heb ik het door. well slim bedacht nog nooit zoiets gezien
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
zou je eens kunnen meten hoeveel bodenvrijheid je vooraan en achteraan hebt met die fourtec schokdempers en originele a-armen aub?
K'ben ook serieus aan het overwegen om zo een setje schokdempers te kopen bij w-lies
K'ben ook serieus aan het overwegen om zo een setje schokdempers te kopen bij w-lies
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Update!!!
Zo heb mijn nieuwe foto`s kunnen maken. Heb uit mijn oude telefoon helaas niet meer alle foto`s kunnen halen,dus hier moet
je het maar mee doen
Hier mijn Fullflight +3+1 draagarmen.
Gelijk maar een aantal busjes verandert om meer caster/naloop te krijgen voor betere rijstabiliteit!
Gaat ook nog net goed met de fuseekogels! zelfs bij maximaal inveren!
Ook mijn schokdempers aangepast,omdat de armen verder naar voren staan(+1) staan mijn schokdempers niet meer recht in lijn met de steunen.Omdat de schokdempers in rubberbussen zitten kunnen die niet veel bewegen zijdelings.
Dus rubbers eruit en unibolts erin gemaakt,deze kunnen wel zijdelingse hoek maken en alles is veel stijver en dus ook directer.
De dempers doen nu beter hun werk,ipv de rubbers die stroef liepen in de steunen!
Hier ook weer busjes voor gedraaid zodat de unibolts opgesloten zitten in de demper!
Een ander grote merkbare aanpassing is het eruit halen van bumpsteer!(De verandering van de sporing tijdens inveren/uitveren).
Doordat de quad zo laag staat is alles goed merkbaar,dus dit ook! Na opmeten van de bumpsteer(10mm over 8cm veerweg)
Bepaalt hoeveel er moest veranderen,dit bleek ongeveer 15mm te zijn dat de spoorkogels aan de binnenzijde lager moesten komen.Hiervoor heb ik mijn bevestiging op mijn onderste stuuras aangepast zodat ik de hoogte kan verstellen van de spoorstangkogels.
Dit was echt een wereld van verschil met rijden.Een heel stuk stabieler.
Laters...
Ferry
Zo heb mijn nieuwe foto`s kunnen maken. Heb uit mijn oude telefoon helaas niet meer alle foto`s kunnen halen,dus hier moet
je het maar mee doen
Hier mijn Fullflight +3+1 draagarmen.
Gelijk maar een aantal busjes verandert om meer caster/naloop te krijgen voor betere rijstabiliteit!
Gaat ook nog net goed met de fuseekogels! zelfs bij maximaal inveren!
Ook mijn schokdempers aangepast,omdat de armen verder naar voren staan(+1) staan mijn schokdempers niet meer recht in lijn met de steunen.Omdat de schokdempers in rubberbussen zitten kunnen die niet veel bewegen zijdelings.
Dus rubbers eruit en unibolts erin gemaakt,deze kunnen wel zijdelingse hoek maken en alles is veel stijver en dus ook directer.
De dempers doen nu beter hun werk,ipv de rubbers die stroef liepen in de steunen!
Hier ook weer busjes voor gedraaid zodat de unibolts opgesloten zitten in de demper!
Een ander grote merkbare aanpassing is het eruit halen van bumpsteer!(De verandering van de sporing tijdens inveren/uitveren).
Doordat de quad zo laag staat is alles goed merkbaar,dus dit ook! Na opmeten van de bumpsteer(10mm over 8cm veerweg)
Bepaalt hoeveel er moest veranderen,dit bleek ongeveer 15mm te zijn dat de spoorkogels aan de binnenzijde lager moesten komen.Hiervoor heb ik mijn bevestiging op mijn onderste stuuras aangepast zodat ik de hoogte kan verstellen van de spoorstangkogels.
Dit was echt een wereld van verschil met rijden.Een heel stuk stabieler.
Laters...
Ferry
-
- Quadverslaafde
dat ziet er dik uit man!
dus toch wel +3 armen
gelukkig dat dit geen +2 zijn op de foto anders zou ik niet willen weten hoe breed ie van mij wordt
dus toch wel +3 armen
gelukkig dat dit geen +2 zijn op de foto anders zou ik niet willen weten hoe breed ie van mij wordt
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- yamahakoppel
- Quad GOD
met de DUMPSTEER bedoel je de verandering van het spoor tijdens het doorveren of wat
zelf heb ik ook dat bij mijn brede A-armen het spoor veranderd als hij doorveert met jouw systeem blijft het nu beter of veranderd het nog steeds als hij doorveert
zelf heb ik ook dat bij mijn brede A-armen het spoor veranderd als hij doorveert met jouw systeem blijft het nu beter of veranderd het nog steeds als hij doorveert
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Super uw 660 Ik il de mijne ook al altijd zo ,maar ikzelf zou mijn 660 niet laten herspuiten maar dat is ieder zijn smaak hé
Staan je wielen hier al goed ingesteld.??
Want dan staan ze wel erg schuin
Want dan staan ze wel erg schuin
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
@ tjobbie, thanks man. maar sorry dit zijn inderdaad +2,+1 A-armen.mijn fout! maar ze zijn wel redelijk maximaal uitgedraaid,dus zijn nu eigenlijk bijna +2,5.
Vooras breedte is nu 138cm! buitenzijde wielen gemeten (achtr is 142cm.) maar dit ligt ook aan de wielen die gebruikt worden.
Die van jouw zal wel goed breed worden!
@yamahakoppel, inderdaad met bumpsteer bedoel ik de verandering van sporing tijdens het veren.Bij mijn quad is dat nu 0 mm! dus bij inveren/uitveren verandert mijn sporing helemaal niet meer,zodat de sporing die ik instel blijft ook zo met rijden.Hierdoor heb je geen gevaarlijk zoeken als je over hobbels rijdt.
@quadracerrr,ja ze staan goed ingesteld.Ik heb ze op 4,5 graden camber/wielhoek staan! ze staan wel erg extreem maar in de snelle lange bochten krijg je wel lekker veel grip daardoor. Als ik na wat langer proefrijden het teveel vindt,kan ik ze altijd nog terugstellen!
Laters...
Ferry.
Vooras breedte is nu 138cm! buitenzijde wielen gemeten (achtr is 142cm.) maar dit ligt ook aan de wielen die gebruikt worden.
Die van jouw zal wel goed breed worden!
@yamahakoppel, inderdaad met bumpsteer bedoel ik de verandering van sporing tijdens het veren.Bij mijn quad is dat nu 0 mm! dus bij inveren/uitveren verandert mijn sporing helemaal niet meer,zodat de sporing die ik instel blijft ook zo met rijden.Hierdoor heb je geen gevaarlijk zoeken als je over hobbels rijdt.
@quadracerrr,ja ze staan goed ingesteld.Ik heb ze op 4,5 graden camber/wielhoek staan! ze staan wel erg extreem maar in de snelle lange bochten krijg je wel lekker veel grip daardoor. Als ik na wat langer proefrijden het teveel vindt,kan ik ze altijd nog terugstellen!
Laters...
Ferry.
Maar effen een vraag , hoe meer je hem verbreedt is het dan niet zo dat je dan meer kans heb dat tie afbreek ? of kan het aan mij liggen ?
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
heb je ze met uitlijnen ook nog een beetje toe-in gegeven of precies 0 graden?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
@zakie, als je gewoon goede spullen hebt,breekt er niks af! heb het zoiezo nog nooit meegemaakt.Alleen maar bij die gasten met gsx1000 blokken eronder dat een achteras afbreekt door het vermogen( Mobydirk )
@tjobbie,heb er wel toespoor opgezet +- 1.5mm per wiel,dus 3mm totaal.Hierdoor verhoogd de rechtuitstabiliteit ook wat meer.Met uitspoor zal die alleen maar scherper reageren met insturen,maar dat doet ie al genoeg!
Laters...
Ferry
@tjobbie,heb er wel toespoor opgezet +- 1.5mm per wiel,dus 3mm totaal.Hierdoor verhoogd de rechtuitstabiliteit ook wat meer.Met uitspoor zal die alleen maar scherper reageren met insturen,maar dat doet ie al genoeg!
Laters...
Ferry
gaan we weer over mijn achteras
hat was een bashan achteras en het was niet zo slim ik geef het toe
maar nette reportage man. dikke brommer man
hat was een bashan achteras en het was niet zo slim ik geef het toe
maar nette reportage man. dikke brommer man
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!