Update!!!
Zo heb mijn nieuwe foto`s kunnen maken. Heb uit mijn oude telefoon helaas niet meer alle foto`s kunnen halen,dus hier moet
je het maar mee doen
Hier mijn Fullflight +3+1 draagarmen.
Gelijk maar een aantal busjes verandert om meer caster/naloop te krijgen voor betere rijstabiliteit!
Gaat ook nog net goed met de fuseekogels! zelfs bij maximaal inveren!
Ook mijn schokdempers aangepast,omdat de armen verder naar voren staan(+1) staan mijn schokdempers niet meer recht in lijn met de steunen.Omdat de schokdempers in rubberbussen zitten kunnen die niet veel bewegen zijdelings.
Dus rubbers eruit en unibolts erin gemaakt,deze kunnen wel zijdelingse hoek maken en alles is veel stijver en dus ook directer.
De dempers doen nu beter hun werk,ipv de rubbers die stroef liepen in de steunen!
![Afbeelding](http://i783.photobucket.com/albums/yy112/ferry-v/Raptor%20660r%20Ferry/905.jpg)
Hier ook weer busjes voor gedraaid zodat de unibolts opgesloten zitten in de demper!
Een ander grote merkbare aanpassing is het eruit halen van bumpsteer!(De verandering van de sporing tijdens inveren/uitveren).
Doordat de quad zo laag staat is alles goed merkbaar,dus dit ook! Na opmeten van de bumpsteer(10mm over 8cm veerweg)
Bepaalt hoeveel er moest veranderen,dit bleek ongeveer 15mm te zijn dat de spoorkogels aan de binnenzijde lager moesten komen.Hiervoor heb ik mijn bevestiging op mijn onderste stuuras aangepast zodat ik de hoogte kan verstellen van de spoorstangkogels.
![Afbeelding](http://i783.photobucket.com/albums/yy112/ferry-v/Raptor%20660r%20Ferry/907.jpg)
Dit was echt een wereld van verschil met rijden.Een heel stuk stabieler.
Laters...
Ferry