Als je carb er af hebt, schroef je eerst de vlotterkamer open. Dat is zeg maar het halfronde 'behuizinkje' aan de onderkant van je carb. Pas op voor je kleding want er komt meestal nog het nodige aan benzine uit.
Ik ga er van uit dat je alleen je hoofdsproeier wilt vervangen?
Als je die hebt opengeschroefd kun je je hoofdsproeier al zien zitten (als het goed is word hij 'omgeven' door een soort plastic kapje). Pak een perfect passend dopje uit je doppendoos of een perfect passend sleuteltje en schroef hem los (pas op dat het plastic kapje niet op de grond valt) en schroef de juiste sproeier erin. Schroef hem niet te strak aan (vast is vast). Zet nu weer je vlotterkamer erop. Schroef hem nog niet vast, maar schud even een paar keer. Zo kun je controleren of je vlotters niet blijven steken (je hoort een rammelend geluid wanneer ze los zitten). Als je vlotters nog gewoon los zitten, kun je de schroefjes erin draaien en ben je klaar.
Je hebt kans dat je alleen je stationair nog moet finetunen met de draaischroef op je TORS-unit.
Hieronder staat een afbeelding van een Mikuni 26mm SS (Blaster en Banshee carb) waarop je alles duidelijk (nou ja
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
) kunt zien.
Succes.
![Afbeelding](http://www.thebansheezone.com/Bansheezone/Pics/mainjet2.jpg)
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.