HELP
HELP
heb dus al m'n spullen erop zitten:
K&N met outerwear
airbox vents
Vforce delta 2 reeds
maar nu...
het JETTEN:
ik kan het dus niet, weet niet waar ik aan moet draaien, aan moet beginnen, kan iemand mij please helpen, stap voor stap, zodat ik eindelijk kan gaan testen... ik weet het tot hier: ik heb de carburateur los, en nu?
K&N met outerwear
airbox vents
Vforce delta 2 reeds
maar nu...
het JETTEN:
ik kan het dus niet, weet niet waar ik aan moet draaien, aan moet beginnen, kan iemand mij please helpen, stap voor stap, zodat ik eindelijk kan gaan testen... ik weet het tot hier: ik heb de carburateur los, en nu?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Als je carb er af hebt, schroef je eerst de vlotterkamer open. Dat is zeg maar het halfronde 'behuizinkje' aan de onderkant van je carb. Pas op voor je kleding want er komt meestal nog het nodige aan benzine uit.
Ik ga er van uit dat je alleen je hoofdsproeier wilt vervangen?
Als je die hebt opengeschroefd kun je je hoofdsproeier al zien zitten (als het goed is word hij 'omgeven' door een soort plastic kapje). Pak een perfect passend dopje uit je doppendoos of een perfect passend sleuteltje en schroef hem los (pas op dat het plastic kapje niet op de grond valt) en schroef de juiste sproeier erin. Schroef hem niet te strak aan (vast is vast). Zet nu weer je vlotterkamer erop. Schroef hem nog niet vast, maar schud even een paar keer. Zo kun je controleren of je vlotters niet blijven steken (je hoort een rammelend geluid wanneer ze los zitten). Als je vlotters nog gewoon los zitten, kun je de schroefjes erin draaien en ben je klaar.
Je hebt kans dat je alleen je stationair nog moet finetunen met de draaischroef op je TORS-unit.
Hieronder staat een afbeelding van een Mikuni 26mm SS (Blaster en Banshee carb) waarop je alles duidelijk (nou ja ) kunt zien.
Succes.
Ik ga er van uit dat je alleen je hoofdsproeier wilt vervangen?
Als je die hebt opengeschroefd kun je je hoofdsproeier al zien zitten (als het goed is word hij 'omgeven' door een soort plastic kapje). Pak een perfect passend dopje uit je doppendoos of een perfect passend sleuteltje en schroef hem los (pas op dat het plastic kapje niet op de grond valt) en schroef de juiste sproeier erin. Schroef hem niet te strak aan (vast is vast). Zet nu weer je vlotterkamer erop. Schroef hem nog niet vast, maar schud even een paar keer. Zo kun je controleren of je vlotters niet blijven steken (je hoort een rammelend geluid wanneer ze los zitten). Als je vlotters nog gewoon los zitten, kun je de schroefjes erin draaien en ben je klaar.
Je hebt kans dat je alleen je stationair nog moet finetunen met de draaischroef op je TORS-unit.
Hieronder staat een afbeelding van een Mikuni 26mm SS (Blaster en Banshee carb) waarop je alles duidelijk (nou ja ) kunt zien.
Succes.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
Geen andere sproeiers? Dan word jetten wel lastig.
Ik denk dat Mark als Blasterspecialist het beste even kan bijspringen met je sproeierkeuze, maar ik denk dat je maximaal 1 tot 2 maatjes omhoog moet (er van uitgaande dat je jetting goed stond) aangezien de V-Force het mengsel ook rijker maakt. Ik zou in ieder geval meerdere maten kopen (minimaal 2) zodat je uit kan proberen welke het beste is. Welke sproeier het beste is is van zoveel factoren afhankelijk dat ik je dat vanaf hier niet exact kan vertellen. Is gewoon een kwestie van uitproberen dus.
Ik heb mijn sproeiers tot mijn spijt bij de lokale (straat)motordealer besteld en moest 1 maand wachten. Maar misschien heb je mazzel en heeft je dealer ze. Anders kan je nog kijken bij de winkels voor motocross.
Ik denk dat Mark als Blasterspecialist het beste even kan bijspringen met je sproeierkeuze, maar ik denk dat je maximaal 1 tot 2 maatjes omhoog moet (er van uitgaande dat je jetting goed stond) aangezien de V-Force het mengsel ook rijker maakt. Ik zou in ieder geval meerdere maten kopen (minimaal 2) zodat je uit kan proberen welke het beste is. Welke sproeier het beste is is van zoveel factoren afhankelijk dat ik je dat vanaf hier niet exact kan vertellen. Is gewoon een kwestie van uitproberen dus.
Ik heb mijn sproeiers tot mijn spijt bij de lokale (straat)motordealer besteld en moest 1 maand wachten. Maar misschien heb je mazzel en heeft je dealer ze. Anders kan je nog kijken bij de winkels voor motocross.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.