beste mabu...
Ik heb ook gestart met een goes 220..
Ik wist immers niet hoe ik mezelf zou voelen op een quad, heb me dus een occasie aangeschaft...
Ik stel je voor om niet te veel veranderingen op een goes te maken want het blokje zal het niet houden !!!
bij mij was de Goes al wat geprepareerd en liep hij 80km....ik woog er dan ook 120kg..dus denk ook met een knaap van 60kg dat ie een beetje meer uit haalde...
Ik kreeg problemen met de moter door de te hoge snelheid en die dan ook constant te moeten aanhouden...
oliepeilglaasje sprong effenaf kapot......oliedop onderaan raakte overhit en tijdens een verversing had ik de dop in de hand en de schroefdraad bleef zitten in het blok....de moter zoog en verbruikte olie dat ik telkens om de 100km er een 200cc moest bijgieten....
mij was het genoeg toen ik een oud manneke voorbijstak die aan 50 per uur reed op een 90/u baan en toen ik naast hem kwam die meer gas gaf en mij niet wou voorbij laten..... ik hield dus in en reed weer achter hem...reed ie weer 50  

Ik heb hem overgelaten..... hij is achteraf verkocht aan een fransman die hem heeft laten rijden zonder olie...( hadden hem nochtans gewaarschuwd dat ie om de 100km moest checken! )
Nadien de quad tegengekomen op Kapaza en aan de prijs die ik hem kocht...( een persoon die hem kocht op een Franse site en al 800eu had aan uitgegeven om die weer op te knappen maar die er niet in geslaagd was en het project kotsbeu was...)
conclusie..... de quad ging in minder dan 4 maand 3keer van de hand 
mijn raad tot u, geef er niet al te veel geld aan uit en koop u in Mei een degelijkere quad ( LTZ, Kfx, Raptor350, 660 )
mvg Sixman