![Vies :x](./images/smilies/icon_boos.gif)
@ smallie94 als ze moeilijk doen voor een rotonde, zijn het slechte rijders die pak je driftend tegen 70
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
Meen je dat? Wat staat er dan? Trek er eens een foto van? Klacht indienen?cyberdrone schreef:Al een geluk dat het bij mij in de buurt blijft met haat slogans die worden op straat gespoten ..
Een paar straten verder waar ik woon, zijn er 2 verharde veldwegen (waar er geen verbodsbord staat om in te rijden) en daar staat op de grond in rode verf gespoten "Quad, Jeep, Moto I hate you". K'zal er eens foto's van nemen ..JBX schreef:Meen je dat? Wat staat er dan? Trek er eens een foto van? Klacht indienen?cyberdrone schreef:Al een geluk dat het bij mij in de buurt blijft met haat slogans die worden op straat gespoten ..
Idd, toon ons eens die foto !cyberdrone schreef:Een paar straten verder waar ik woon, zijn er 2 verharde veldwegen (waar er geen verbodsbord staat om in te rijden) en daar staat op de grond in rode verf gespoten "Quad, Jeep, Moto I hate you". K'zal er eens foto's van nemen ..JBX schreef:Meen je dat? Wat staat er dan? Trek er eens een foto van? Klacht indienen?cyberdrone schreef:Al een geluk dat het bij mij in de buurt blijft met haat slogans die worden op straat gespoten ..
We zouden er eigenlijk moeten naastschrijven;cyberdrone schreef:Ik zal vanavond foto's gaan pakken, airwolf, jij weet waar het is, als je van Tienen naar Meldert rijd, voorbij het st-jans college, daarna, de eerste verharde (beton) veldweg links in, daar staat het en nog op een andere plaats ook.
Of het braaf houden en "I hate you" doorstrepen en er "welkom, dit is openbare weg" van maken.Macronske schreef:We zouden er eigenlijk moeten naastschrijven;cyberdrone schreef:Ik zal vanavond foto's gaan pakken, airwolf, jij weet waar het is, als je van Tienen naar Meldert rijd, voorbij het st-jans college, daarna, de eerste verharde (beton) veldweg links in, daar staat het en nog op een andere plaats ook.
Ja ? Kom ons dan eens opzoeken hé, grote muil !