cyberdrone schreef:Ik zal vanavond foto's gaan pakken, airwolf, jij weet waar het is, als je van Tienen naar Meldert rijd, voorbij het st-jans college, daarna, de eerste verharde (beton) veldweg links in, daar staat het en nog op een andere plaats ook.
We zouden er eigenlijk moeten naastschrijven;
Ja ? Kom ons dan eens opzoeken hé, grote muil !
Of het braaf houden en "I hate you" doorstrepen en er "welkom, dit is openbare weg" van maken.
kan ook ja... maar ik denk dat die gasten die zich daarmee bezighouden, niet voor discussie vatbaar zijn... maar, veel succes...
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
De politie is reeds foto's gaan maken en er is een PV opgemaakt voor beschadiging aan het wegdek, natuurlijk tegen onbekenden... maar de wijkagent liet me wel weten dat ze er niet mee opgezet zijn, ook omdat ze hier zo niet willen voorhebben met zo nen draad .. dus er zal meer controle worden gedaan op de verkavelingswegen in mijn regio
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Waarschijnlijk eentje met geitenwollen sokken in sandalen, een ali-baba broek en dreadlocks, met een paar verzopen katten onder haar armen
Gewoon dat complete bos in de fik steken! Die milieu freaks regen me al langer op. Niet met de quad maar in het algemeen. Je mag niks meer. Nog als je een scheet laat roepen ze milieu vervuiling!