vandaag eens de helm-cam gemonteerd en getest
- voor de bevestiging op de helm naar wens te krijgen

ik wou niet dat de helm in het beeld kwam dus op alle mogelijke plaatsen tegen mijn helm gehouden en gedraaid en gekeerd

had ook nog een beugel mee besteld om op ronde buizen te kunnen monteren hier uiteindelijk ook een paar stukjes van geprobeerd zodat ik toch tot het juiste resultaat kwam
- heb hem dan eens in huis geprobeerd naar verschillende voorwerpen gekeken, zodat ik als ik het bekeek op pc ook wist waar ik naar keek en dan ook later de camera iets kon bijsturen zodat het midden van het beeld ook het midden van mijn zicht was
- toen dit naar wens was ook direct een testrit op de quad, mijn geliefde baantje getest

beeld is super alleen moet ik hem nog iets hoger zetten zodat er iets minder van de quad te zien is maar dat gefluit van de wind

daar moet ik nog iets op vinden misschiens een instelling op de camera of de camera iets korter tegen mijn helm zetten zodat er minder wind langs kan, zal het tegen de grote test bij mijn rit wel weten hoop ik
genoeg gezever hier mijn eerste filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=JwOOF5iWn-0" onclick="window.open(this.href);return false;