filmpjes helmcamera

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Plaats reactie
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

filmpjes helmcamera

Bericht door yamahakoppel »

vandaag eens de helm-cam gemonteerd en getest :chagarijn:
- voor de bevestiging op de helm naar wens te krijgen :verymad: ik wou niet dat de helm in het beeld kwam dus op alle mogelijke plaatsen tegen mijn helm gehouden en gedraaid en gekeerd :verymad: had ook nog een beugel mee besteld om op ronde buizen te kunnen monteren hier uiteindelijk ook een paar stukjes van geprobeerd zodat ik toch tot het juiste resultaat kwam
- heb hem dan eens in huis geprobeerd naar verschillende voorwerpen gekeken, zodat ik als ik het bekeek op pc ook wist waar ik naar keek en dan ook later de camera iets kon bijsturen zodat het midden van het beeld ook het midden van mijn zicht was
- toen dit naar wens was ook direct een testrit op de quad, mijn geliefde baantje getest :knikduim: beeld is super alleen moet ik hem nog iets hoger zetten zodat er iets minder van de quad te zien is maar dat gefluit van de wind :verymad: daar moet ik nog iets op vinden misschiens een instelling op de camera of de camera iets korter tegen mijn helm zetten zodat er minder wind langs kan, zal het tegen de grote test bij mijn rit wel weten hoop ik
genoeg gezever hier mijn eerste filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=JwOOF5iWn-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Tegazo
Quadrider
Quadrider

Re: filmpjes helmcamera

Bericht door Tegazo »

Gebruik je wel de het dichte kapje i.p.v. het open kapje wat er ook bij zit? Dit scheelt ook een hoop windgeruis namelijk. Zou je eens een foto kunnen maken van hoe je hem nu op je helm heb zitten?
Suzuki Z400
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

ik heb het dichte kapje opstaan ja :) maar ik denk omdat ik hem iets meer naar voor heb staan dan de meeste mensen dat hij nu meer wind krijgt dan als hij iets meer naar achter staat :? maar ik wou niet dat mijn helm zichtbaar was en boven op de helm dan krijgt hij ook veel wind en heb je kans dat je bv tegen een tak van een boom of iets anders laag komt :| ik kan hem nog iets meer naar de helm krijgen en als het moet ook nog naar achter
hier een foto hoe hij nu staat
Afbeelding
Afbeelding
je voelt het bijna niet dat hij er hangt :applaus: alleen had ik hem iets hoger op de helm moeten hangen nu kom ik soms tegen de kraag van mijn jas als ik mijn hoofd draai en dat is het schuurend geluid wat je in het filmpje hoord
maar nu hangt de camera lens op oog hoogte
Groetjes Kris
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Jazzy »

Ja, ik dacht al dat dat het schurende geluid was wat je hoort. :) Maar zeer goede beeldkwaliteit, is echt leuk om naar te kijken.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Tegazo
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tegazo »

Bedankt voor de foto's. Ik had juist gezorgd dat ik iets me helm in beeld zag omdat de beelden dan rustiger zijn om naar te kijken. Als je op de weg rijdt valt het wel mee maar met het crossen staat het anders flink te schudden :wink:

Ik ben ook van plan die stuurbevestiging nog te bestellen maar hij was opeens verdwenen van de site :roll: morgen maar is bellen en anders ff van ebay plukken.
Suzuki Z400
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

ik heb juist het extra stukje wat ik van mijn stuurbevestiging gebruikt had er tussenuit gehaald en even in huis gefilmpt ik zie nu een beetje meer van mijn helm maar valt nog mee :buig: ik ga het in de week ook eens testen op de quad hoop dat de wind dan minder hinderd voor het geluid :x

@ tegazo je hebt 2 modellen voor stuurbevestiging ik had direct het grootste model genomen tot 60mm buis voor ook op mijn nerf bars te kunnen bevestigen :) alleen voor dan ook op mijn front bumper of stuur te kunnen zetten 25mm dan klemt deze niet genoeg waardoor hij redelijk beweegt :verymad:
Groetjes Kris
jep
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door jep »

Strak filmpje :applaus:
yamaha of toch een can-am
Zakie
Quad Expert
Quad Expert