engine swap ltr450

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
michaelcross
Easy Quadrider
Easy Quadrider

engine swap ltr450

Bericht door michaelcross »

hey kheb een vraag kben ne ltr450 aan het in een steken en wil er een crossblok in steken liefst nen rmz 450 maar ik weet een kxf blok liggen maar ik vroeg mij af of dat past in een ltr450
michaelcross
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: engine swap ltr450

michaelcross schreef:hey kheb een vraag kben ne ltr450 aan het in een steken en wil er een crossblok in steken liefst nen rmz 450 maar ik weet een kxf blok liggen maar ik vroeg mij af of dat past in een ltr450
niemand ??
glenn#91
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door glenn#91 »

haha,
van zelf passen doet dat zoizo niiet :p
maar ge kunt alels late passe he ;)

grtz
2010 sponsors: Topslager De Clerck~W Ten Ham~Technoflex suspension~SteelMX~Monster Energy~ Eurol lubricants~Schuurman BV~Jos Dolphijn~mcg-racing~kenny~D.I.D. chains~CL Brakes~Fibe Industries Racing
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

als je al eens de nokkenassen aanpast kom je ook al richting de power van een rmz :wink:
w-tec club member
michaelcross
Easy Quadrider
Easy Quadrider

L crosser schreef:als je al eens de nokkenassen aanpast kom je ook al richting de power van een rmz :wink:
dat kan maar mijn blok is niet zomaar een kxf 450 het is een fabrieksblok met speciale cdi,nokassen,versnellingsbak,koppeling,poorten,.....
maar eigenlijk mag dit topic digt want heb em nu gekocht en zal een topic openen van hoe ik het er in steek
Plaats reactie