engine swap ltr450
-
- Easy Quadrider
engine swap ltr450
hey kheb een vraag kben ne ltr450 aan het in een steken en wil er een crossblok in steken liefst nen rmz 450 maar ik weet een kxf blok liggen maar ik vroeg mij af of dat past in een ltr450
-
- Easy Quadrider
Re: engine swap ltr450
niemand ??michaelcross schreef:hey kheb een vraag kben ne ltr450 aan het in een steken en wil er een crossblok in steken liefst nen rmz 450 maar ik weet een kxf blok liggen maar ik vroeg mij af of dat past in een ltr450
haha,
van zelf passen doet dat zoizo niiet
maar ge kunt alels late passe he
grtz
van zelf passen doet dat zoizo niiet
maar ge kunt alels late passe he
grtz
2010 sponsors: Topslager De Clerck~W Ten Ham~Technoflex suspension~SteelMX~Monster Energy~ Eurol lubricants~Schuurman BV~Jos Dolphijn~mcg-racing~kenny~D.I.D. chains~CL Brakes~Fibe Industries Racing
als je al eens de nokkenassen aanpast kom je ook al richting de power van een rmz
w-tec club member
-
- Easy Quadrider
dat kan maar mijn blok is niet zomaar een kxf 450 het is een fabrieksblok met speciale cdi,nokassen,versnellingsbak,koppeling,poorten,.....L crosser schreef:als je al eens de nokkenassen aanpast kom je ook al richting de power van een rmz
maar eigenlijk mag dit topic digt want heb em nu gekocht en zal een topic openen van hoe ik het er in steek