ik wil het dolgraag laten doen, maar het is ongelooflijk ver rijden voor me, en ik heb geen vervoer en het is ook nog niet zo duur ook niet, weet jij soms een alternatief mark?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Ik zou persoonlijk eerst een ander uitlaatsysteem erop zetten (de Toomey die je bij Ralph had besteld bijvoorbeeld) en daarna aan de gang gaan met interne motormodificaties. Anders haal je nooit het maximale uit je mods.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
heb het er met ralph over gehad, dat ik even moet wachten tot we onze goedkeuring hebben om te gaan bouwen, die komt namelijk binnekort binnen, ik had ook gezegt begin zomer. als we die hebben, kan ik daar niet meer crossen, en kan ik namelijk daar ook geen geluidsoverlast maken, want we hebben ook al problemen gehad met de politie omdat ik een half uurtje had gereden op een zondag namiddag...
DQT Racing Team
Maar dan kan je hem toch wel alvast afnemen en pas installeren als de problemen bij jullie zijn opgelost? Daar hoeft Ralph toch niet de dupe van te worden?
Je hebt geluk dat je zaken met Ralph hebt gedaan. Ik ben een stuk minder tolerant op dat gebied en had hem al lang en breed doorverkocht. Maar gelukkig zijn het mijn zaken niet.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
bestellen is kopen en niets anders en anders moet je gewoon iemand anders zoeken die gek genoeg is om er een hoop tijd en moeite in te
steken bij mij was dat niet waar dan zou ik hoe dan ook mijn geld krijgen.
zal het morgen even aan mijn "vader" vragen, of ie al mag komen, en dan zal ik het wel even regelen met Ralph, is normaal ook niet mijn stijl van werken, maar is eig begonnen met een misverstand dat eigenlijk was kunnen vermeden worden, maakt niet uit. ik heb ralph mailtje gedaan voor verzendingskosten en dan zullen we het ff regelen.
DQT Racing Team
ben even naar piranha racing geweest, heb wat gevraagt achter cilinder uitboren enzo, ze zeggen dat het echt niet veel helpt wanneer je standaard uitlaat hebt, omdat de uitlaatgassen dan niet goed weg kunnen, en de kracht verloren gaat.
DQT Racing Team
Teun is terug van vakantie, Ralph is inderdaad te goed voor deze wereld (of kijkt hij gewoon elke morgen kwijlend naar de Toomey van Hans en heeft hij deze tentoongespreid in de woonkamer? ), Hans moet "Vader" overtuigen en Teun zal hem helpen door te zeggen dat die Toomey echt niet meer lawaai maakt ( ) en bovendien is Teun geschokt nadat hij hoorde dat de politie moeilijk gedaan heeft.....
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ik heb er ook een onder m'n Blaster, die is al mooi genoeg om naar te kijken
Doe maar flink je best Teun, als het niet lukt moet je maar zeggen dat hij zelfs minder geluid maakt
heb het er met ralph over gehad over de kop laten te vlakken om meer vermogen onderin te hebben met de toomey, maar komt er dan niet een te grote druk op je blok ofzo?
DQT Racing Team