kawasaki kfx700 primary spring ?
-
- Toeschouwer
- Berichten: 34
- Lid geworden op: wo 24 aug, 2005 19:04
-
- Quad Master
- Berichten: 1557
- Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
- Locatie: Oost Vlaanderen
nou, das zijn normaal gebruik...biestig schreef:Met de mijne kan ik rond de 60-80km rijden voor dat de reserve opspringt... Da vind ik toch wel redelijk veel zuipen, heb nu bagagerek waar ik een jerrycan opzet zodat ik toch wa langer kan rondbollen zonder naar naftstations te moeten uitkijken...
Voor de rest een zalige quad eigenlijk...
een liter of 12/100km danbiestig schreef:Met de mijne kan ik rond de 60-80km rijden voor dat de reserve opspringt... Da vind ik toch wel redelijk veel zuipen, heb nu bagagerek waar ik een jerrycan opzet zodat ik toch wa langer kan rondbollen zonder naar naftstations te moeten uitkijken...
Voor de rest een zalige quad eigenlijk...
-
- Quad Master
- Berichten: 1557
- Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
- Locatie: Oost Vlaanderen
Jepsjarty schreef:een liter of 12/100km danbiestig schreef:Met de mijne kan ik rond de 60-80km rijden voor dat de reserve opspringt... Da vind ik toch wel redelijk veel zuipen, heb nu bagagerek waar ik een jerrycan opzet zodat ik toch wa langer kan rondbollen zonder naar naftstations te moeten uitkijken...
Voor de rest een zalige quad eigenlijk...
Re: kawasaki kfx700 primary spring ?
Wat ze met stall bedoelen op de kfx site is :
De motor flink wat toeren maakt voor de koppeling de snaarpakt om weg te rijden.
Bij de standaard veer hoef je maar een kleinbeetje gas te geven en de koppeling neemt de snaar mee.
Bij een veer met een hoge stall kun je bijvoorbeeld 3000 toeren maken voor de koppeling aangrijpt
Dit is voor drag racen ideaal..als je in het bos of terrein of openbaren wegrijd niet..
De motor flink wat toeren maakt voor de koppeling de snaarpakt om weg te rijden.
Bij de standaard veer hoef je maar een kleinbeetje gas te geven en de koppeling neemt de snaar mee.
Bij een veer met een hoge stall kun je bijvoorbeeld 3000 toeren maken voor de koppeling aangrijpt
Dit is voor drag racen ideaal..als je in het bos of terrein of openbaren wegrijd niet..
Its better to burn out then to fade away
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
Re: kawasaki kfx700 primary spring ?
What he saidpetervee schreef:Wat ze met stall bedoelen op de kfx site is :
De motor flink wat toeren maakt voor de koppeling de snaarpakt om weg te rijden.
Bij de standaard veer hoef je maar een kleinbeetje gas te geven en de koppeling neemt de snaar mee.
Bij een veer met een hoge stall kun je bijvoorbeeld 3000 toeren maken voor de koppeling aangrijpt
Dit is voor drag racen ideaal..als je in het bos of terrein of openbaren wegrijd niet..
Weet iemand waar je de EPI pink veer kan halen in de EU?
Ik vind enkel site's voor de in de US te kopen
Kawasaki KFX 700 (2005)
-
- Quadrider
- Berichten: 255
- Lid geworden op: wo 23 apr, 2008 19:21
- Locatie: Nederland
Re: kawasaki kfx700 primary spring ?
Ik heb de Epi pink gekocht via een webwinkel in duitsland
als je intresse hebt in het adres pm me dan !
als je intresse hebt in het adres pm me dan !
Its better to burn out then to fade away
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women