hej,
leuke quad, goed bezig.
die blokken zijn amper kapot te krijgen, heb er zelf veel ervaring mee, veel aan gesleuteld en opgeknapt.
ze lopen eigenlijk altijd, ik zal als ik jou was wel even voorste koppeling los halen en kijken of de rolletjes niet vierkant zijn geworden. aandraaien van de voorste koppeling gaat het beste met momentsleutel op 80nm met wat loctite, en hij loopt niet meer los. en wat mischien ook handig is als je de versnellings bak even los haalt en dan goed kijken of alle tandwielen nog heel zijn, wil nog wel eens gebeuren dat de ketting er af loopt en dan de lagers van de uitgaande as kapot trekken met alle gevolgen vandien, tip: ketting spanner er op zetten(
http://www.quadshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) kun je zo via internet bestellen en zo thuis bezorgt).
en dan is dat probleem uit de wereld.
en als de cilinder niet meer goed is, ik heb nog een goede liggen(wel gebruikt) met zuiger zonder kop.
als je er een paar keer mee gereden hebt is het ook verstandig om even je as die door de achterbrug zit na te trekken, deze wil wel eens los lopen.
kom je wat tegen, heb je nog vragen? stuur maar een berichtje...
René