Dus als ik in die slurf de randjes wegsnij inderdaat makkelijker lucht binnen ,maar dan ga ik toch minder hevige onderdruk krijgen? en dan gaan mijn schuiven toch ook minder omhoog gezogen worden ? dus geen goed effect ? of vergis ik me weer ? dus zo ik moeten knippen aan die veren ? mensen met ervaring laat iets horen ! en ja ja jetten ook
als je een dyno kit hebt moet je inderdaad die flapjes weg halen
als je even verder kijkt zie je al een stuk wat er is geschreven
aan john trekels lees het even na daar heb ik duidelijk naar hem toe
vertelt wat ie moet doen !!!
laat even duidelijk weten wat je wil aan je raptor ???
mijn rappy is nog standaart, ga juist spark arrestor uit de uitlaat halen , en die slurf aan passen nu vraag ik of dit wel verbetering gaat mee brengen omdat de onderdruk dan toch gaat minder worden ?
nee knapt ie niet van op als je de spark arestor er uit haalt
dan sta je te arm !!!!
en die snorkel hoef je alleen aan te passen als je een dyno kit
neemt
ik ben al een tijd met mijn rappy bezig en denk dat ik hem beter
standaard had kunnen laten
is niet zo een makkelijk quad om te tunen !!!
ivm met de carburateur
maar ik snap wel dat je wat wil maar ga goed te werk
ken er een paar die spark arrestor eruit hebben gehaald, waren er best tevreden over. uiteraard geen winst zoals een uitlaat, maar wel een leuke extra! mits goede jetting uiteraard. ook zou ik wat aan de luchtinlaat doen, bv. gaten boren in deksel of snorkel er af halen, ook hier opnieuw jetten!
let op: bij het verwijderen van de spark arrestor heb je ook een verhoging van het geluid!
hoop dat het een beetje helpt!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
ja dat dient voor de vlammekes tegen te houden en ook beetje geluid en power. maar veel meer weet ik nog ni in zon dyno zit toch niks bijzonders in ? maar wel andere veren zeker voor boven die schuiven ??