ziet er goed uit en stevig
grtjzz

nou ik ben een liefhebber van twins . koppel van af stationaire en de meesten gaan al voor 4 cylinders en ik wil toch anders zijnmobydirk schreef:he klaas een vraagje?
je haalt je zelf heel veel werk op de hals
en dat vind ik echt super vet om te volgen
maar wat mij even ontgaat is
waarom monteer je een tdm blok en niet een r1 of zo iets?

De dikte van de buis heeft te maken met het materiaal niet met de sterkte, jij hebt gewone constuctiebuis en ori is het chromoly(lichter en sterker). Ik heb hetzelfde gedaan maar ik ga de volgende keer voor naadloze buis, die schijnt sterker te zijn dan de gewone. keep them pic's comin'klaas136 schreef:vanavond maar weer bezig geweest. onderste buisen van het frame zijn gebogen en in elkaar gepikt
het pas maken van de beide buisen op het dwars buisje kost veel tijd maar hoe mooier dat past hoe mooier de las
( het is alleen nog maar gehecht .wordt straks in een mal afgelast .)
de buis is 33mm en heeft een wand van 2,65mm wat meer dan 1mm dikker is dan die van yamaha .
de lengte van de trike zal ongeveer gelijk blijven maar wel zo dat het draai punt van de achterbrug dichter bij het blok ligt
het frame is ook iets breder maar dan kom ik ook iets mooier uit met het zitje en de tank .hoop dat van de week het oude frame kaal krijg en dat het blok op een lasmal kan worden gezet. we wachten af