zoo ben jij niet meer verantwoordelijk voor dingen die erna gebeuren
![Wink ;)](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
ok , maar dat is in belgie neem ik aan?sjmallie94 schreef:als het klopt kunnen ze je niks maken , wij doen normaal als we wat verkopen een briefje op stellen , waar in staat waneer die gekocht is door wie merk model frame nummer en zoon dingen. erna komt de handtekening van de verkoper en de koper er op te staan die ze beide mee naar huis krijgen.
zoo ben jij niet meer verantwoordelijk voor dingen die erna gebeuren
Hier klopt niks van. Ik zou de rollen eens omdraaien, want ze zijn duidelijk aan het proberen en aan het dreigen. Ik zou de gesprekken dan ook heel kort houden in de vorm van : "De garantie waar u over spreekt bestaat in mijn ogen niet. Ik geloof niet dat wij er uit komen dus misschien is het beter als u het voor laat komen zodat een rechter u kan uit leggen dat u niet in uw recht staat"Dees & Angela schreef:
moet nu uitzoeken of ik het ga winnen want hij had het over een soort van garantie van 2 weken op motorvoertuigen die particulier gekocht worden.
iemand hier ooit van gehoord???????
Dit is volledig bullsjit.Dees & Angela schreef: moet nu uitzoeken of ik het ga winnen want hij had het over een soort van garantie van 2 weken op motorvoertuigen die particulier gekocht worden.
iemand hier ooit van gehoord???????
Precies, dat is het. Rechzaak is onzin, garantie van twee jaar is onzin. De koper heeft alles kunnen onderzoeken en de verkoper heeft alle informatie gegeven die hij had, heldere zaak.johnski schreef:Een rechtszaak heeft totaal geen zin dat weet de koper, naar mijn idee probeert de koper je bang te maken door hiermee te dreigen.
Ik heb dat een tijdje terug eens opgezocht toen ik crossbotten wou terug brengen.cilinderhead schreef:ik heb op school geleerd dat je tot 7 dagen na de aankoop de koop terug kunt draaien als er binnen die tijd een groot gebrek aan het licht komt wat niet door de koper kan zijn veroorzaakt.
dan zou je moeten gaan kijken, Is het de schuld van de koper of lag het aan de quad, wat zijn de totale kosten? als jij een rechtszaak aan zou spannen zou hij nog wel een kans maken volgens mij...
Ik zou niet te snel zeggen dat je niks gaat vergoeden en klaar, hier kan je denk ik nog een hoop problemen mee krijgen als deze mensen het echt doorzetten.
Opgelost ......mx jake schreef:de oplossing![]()
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 25&t=33425" onclick="window.open(this.href);return false;