Loo allemaal,
Ik heb een bug met een CF500 motor.
Ik had reeds een tijdje last van backfires, maar had ook een scheur in de uitlaat, dus dacht dat dit de reden was.
Nu de uitlaat hersteld is, heb ik nog steeds last van backfires bij het lossen van het gaspedaal.
Iemand een idee wat ik moet nakijken om dit op te lossen?
thx
CF500 Backfire
- Penguin
- Quadfanaat
- Contacteer:
CF500 Backfire
28/02 - Loss of a good friend
One-Life-Live-IT!
If you don't get it, you probably shouldn't
One-Life-Live-IT!
Re: CF500 Backfire
Ha, groetjes.
Nog nen Tienenaar.
Verder goed zo nen CFmotor? Ik zou mij graag een CFmoto quad duo zitter willen kopen maar ik ben nogal twijfelachtig ivm de kwaliteit van zo een ding.
Op uw vraag.
Heb je de juiste bougie steken? Anders eens een kouder type proberen en kijk eens na of de motor geen valse lucht binnentrekt. Waarschijnlijk daar waar de carbu tegen de cilinder is gemonteerd.
Greetz John
Nog nen Tienenaar.
Verder goed zo nen CFmotor? Ik zou mij graag een CFmoto quad duo zitter willen kopen maar ik ben nogal twijfelachtig ivm de kwaliteit van zo een ding.
Op uw vraag.
Heb je de juiste bougie steken? Anders eens een kouder type proberen en kijk eens na of de motor geen valse lucht binnentrekt. Waarschijnlijk daar waar de carbu tegen de cilinder is gemonteerd.
Greetz John
Backfire's kunnen zijn dat er overbranden gassen in de uitlaat aanwezig zijn... (probeer je carb goed af testellen)
Wat ook kan dat je pakking van de uitlaat naar het blok niet goed zit..... (Nieuwe pakking)
Wat ook kan is een probleem met de ontsteking......
correct me if i am wrong
Wat ook kan dat je pakking van de uitlaat naar het blok niet goed zit..... (Nieuwe pakking)
correct me if i am wrong
Gr John
Eerste quad Smc 250cc met kenteken
In het bezit van een Yamaha Banshee met kenteken..
Eerste quad Smc 250cc met kenteken
In het bezit van een Yamaha Banshee met kenteken..
- Penguin
- Quadfanaat
- Contacteer:
Yup, allee van Kortenaken.johnjeep schreef:Ha, groetjes.
Nog nen Tienenaar.
CFMoto heeft zeker zijn kwaliteiten al bewezen op alle markten. Is een degelijke motorjohnjeep schreef: Verder goed zo nen CFmotor? Ik zou mij graag een CFmoto quad duo zitter willen kopen maar ik ben nogal twijfelachtig ivm de kwaliteit van zo een ding.
Boegie is zelfde als originelejohnjeep schreef: Op uw vraag.
Greetz John
Zal de verbinding eens controleren
Thx
Met een cdi is er niet veel meer af te stellen aan aan carbu, behalve de ralentisjohnski schreef: Backfire's kunnen zijn dat er overbranden gassen in de uitlaat aanwezig zijn... (probeer je carb goed af testellen)
Er is geen pakking aan het blok met de uitlaat, maar conische aansluiting.
Ik zal eens controleren of ik lucht voel ontsnappen langs daar, maar ik denk niet dat daar het probleem ligt.
Thx
28/02 - Loss of a good friend
One-Life-Live-IT!
One-Life-Live-IT!