Wild & Wicked
Re: Wild & Wicked
ferm beest !
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
goed bezig . hoe gaat het met het laten lopen van het blok ?
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Blok loopt goed, als de mock-up klaar is even bij sf-tuning langs om te banken en dan weten we meer hé. Gelukkig zijn die mannen verhuisd naar Hamont, dat is al een pak dichterbij dus kan ik lekker dikwijls gaan .
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Wild & Wicked
WoW! laat maar snel de dyno uitslag komen met een goeie vid.
heb zo is naar je youtube fimpies gekeken he' maar zo te zien heb je" weinig koppel" op laag toeren en je zit heel lang in een versnelling, waarom zet je er geen groter tandwiel achter-op, dan kom je toch veel sneller op toeren waar je powerband zit en je hebt toch versnellingen zat?
heb zo is naar je youtube fimpies gekeken he' maar zo te zien heb je" weinig koppel" op laag toeren en je zit heel lang in een versnelling, waarom zet je er geen groter tandwiel achter-op, dan kom je toch veel sneller op toeren waar je powerband zit en je hebt toch versnellingen zat?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
allemaal de fout van het turbogat, tegen dat de turbo's opgespoeld waren zat ik al achter met mijn toeren, moest ik weer schakelen en begon het van voor af aan. Kleine turbo is niet goed want kan niet genoeg pk 's leveren en te grote turbo is ook niet goed want dan krijgt de blok hem niet aan het opspoelen (Ik had 2 turbo's die normaal op een 1,9 liter zaten en had dus een 3,8l nodig om ze op te spoelen en ik had maar een 1052cc hé ).
kleiner gaan in tandwielen is niet altijd goed, turbo moet "werken" eer hij iets afdoet, daarmee dat de banktest in 4de versnelling gebeurt allé den eerste keer toch en sleurde hij door de koppeling, in 2de en 3de kon de koppeling wel volgen.
Heb 5 versnellingen en zit bij 200 hoog in 4de dus eigenlijk 5de versnelling.
Maar ik ga testen zo snel als ie veilig( ) genoeg is en dan kunnen we nog kleine dingen tweeken.
kleiner gaan in tandwielen is niet altijd goed, turbo moet "werken" eer hij iets afdoet, daarmee dat de banktest in 4de versnelling gebeurt allé den eerste keer toch en sleurde hij door de koppeling, in 2de en 3de kon de koppeling wel volgen.
Heb 5 versnellingen en zit bij 200 hoog in 4de dus eigenlijk 5de versnelling.
Maar ik ga testen zo snel als ie veilig( ) genoeg is en dan kunnen we nog kleine dingen tweeken.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Zo , eerste prutsdag achter de rug. Ik heb een grotere tank nodig , dus ook meer plaats en de crossveer moet wijken voor een motorfiets veer. Heb nog genoeg onderdelen van gsxr/f liggen om wat te testen en het is de veer van de gsxf1100 geworden: veel dingen instelbaar, zelfs gewicht van de rijder en/of 2 personen op de moto. Hoe het juist werkt moet ik zelf nog uitvogelen.
pics:
zoals ge ziet kan de tank nu bijna eens zo groot worden en kan ik 16l wizzy bang meenemen.
pics:
zoals ge ziet kan de tank nu bijna eens zo groot worden en kan ik 16l wizzy bang meenemen.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
gaat ook alweer de goede kant op . ik vindt dit zadel mooier dan de vorige
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
Re: Wild & Wicked
Is dit de Mama van alle Quads Niet normaal.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Vorige had ik een beetje "aangepast" lees :gesloopt. Ik ga met deze zadel normaal gezien nog iets speciaals doen want dat rood gaat vloeken. De quad wordt terug matzwart met bling accentjes (velgen,achteras,bumper.....).
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
En weer een dagje liggen doe-het-zelven:
Aangepast inlaatspruitstuk:
Dummy tank met gat voor de uppipe:
Onderin ziet dat er zo uit:
en met de kap erop lekker onzichtbaar:
Ook nog een nieuwe plaats gezocht voor de bobines en gelukkig een plaats voor de dikke oliekoeler gevonden.
Volgende stap: mock-up van de elektro-shit, nog ergens 2dehands nerfs scoren en aanpassen,.....
Aangepast inlaatspruitstuk:
Dummy tank met gat voor de uppipe:
Onderin ziet dat er zo uit:
en met de kap erop lekker onzichtbaar:
Ook nog een nieuwe plaats gezocht voor de bobines en gelukkig een plaats voor de dikke oliekoeler gevonden.
Volgende stap: mock-up van de elektro-shit, nog ergens 2dehands nerfs scoren en aanpassen,.....
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Wild & Wicked
vette shit hoor.
word wel nette afwerking met die kappe.
word wel nette afwerking met die kappe.
die jonge van het forum, met die lekkere reet
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Vandaag weer wat geprutst en wat tweedehandse nerfs van ne kfx700 gevonden(worden toch zwart)
Dacht eerst de koeler in het frame te kunnen plaatsen maar hij was te groot dus een andere oplossing gezocht.
De plaatsing is niet ideaal maar hij zit hoger als de aftapplug, bij de afwerking wel nog even kortere leidingen laten persen.
Is voorlopig gepunt, morgen beter afwerken
Nu moet ik alleen nog zorgen dat er genoeg lucht doorgeraakt, eventueel met een scoop of ergens een ventilator.
Dacht eerst de koeler in het frame te kunnen plaatsen maar hij was te groot dus een andere oplossing gezocht.
De plaatsing is niet ideaal maar hij zit hoger als de aftapplug, bij de afwerking wel nog even kortere leidingen laten persen.
Is voorlopig gepunt, morgen beter afwerken
Nu moet ik alleen nog zorgen dat er genoeg lucht doorgeraakt, eventueel met een scoop of ergens een ventilator.
Laatst gewijzigd door FLIPmode op za 05 mar, 2011 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Wild & Wicked
bij de meeste turbo setups zit de cooler onder het zadel of ipv de voorbumper, misschien een idee als dit geen succes is.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Wild & Wicked
ik neem aan dat je niet meer in het zand gaat rijden?!
dan zou het kunnen met een scoop
maar ik zou verder zoeken naar een andere plek
idd achter de bumper of zo
echt koelen zal hij nu niet echt doen
dan zou het kunnen met een scoop
maar ik zou verder zoeken naar een andere plek
idd achter de bumper of zo
echt koelen zal hij nu niet echt doen
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!