Wild & Wicked

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Miguel
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 76
Lid geworden op: do 09 apr, 2009 08:37
Locatie: Roeselare

Re: Wild & Wicked

Bericht door Miguel »

ferm beest !
klaas136
Quadrider
Quadrider
Berichten: 456
Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
Locatie: mastenbroek
Contacteer:

Re: Wild & Wicked

Bericht door klaas136 »

goed bezig . :buig: hoe gaat het met het laten lopen van het blok ?
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Re: Wild & Wicked

Bericht door FLIPmode »

Blok loopt goed, als de mock-up klaar is even bij sf-tuning langs om te banken en dan weten we meer hé. Gelukkig zijn die mannen verhuisd naar Hamont, dat is al een pak dichterbij dus kan ik lekker dikwijls gaan :lol:.
:bier:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Wild & Wicked

Bericht door tjobbie »

WoW! :shock: Afbeelding laat maar snel de dyno uitslag komen met een goeie vid. :p

heb zo is naar je youtube fimpies gekeken he' maar zo te zien heb je" weinig koppel" op laag toeren en je zit heel lang in een versnelling, waarom zet je er geen groter tandwiel achter-op, dan kom je toch veel sneller op toeren waar je powerband zit en je hebt toch versnellingen zat?
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Re: Wild & Wicked

Bericht door FLIPmode »

allemaal de fout van het turbogat, tegen dat de turbo's opgespoeld waren zat ik al achter met mijn toeren, moest ik weer schakelen en begon het van voor af aan. Kleine turbo is niet goed want kan niet genoeg pk 's leveren en te grote turbo is ook niet goed want dan krijgt de blok hem niet aan het opspoelen (Ik had 2 turbo's die normaal op een 1,9 liter zaten en had dus een 3,8l nodig om ze op te spoelen en ik had maar een 1052cc hé ).
kleiner gaan in tandwielen is niet altijd goed, turbo moet "werken" eer hij iets afdoet, daarmee dat de banktest in 4de versnelling gebeurt allé den eerste keer toch en sleurde hij door de koppeling, in 2de en 3de kon de koppeling wel volgen.
Heb 5 versnellingen en zit bij 200 hoog in 4de dus eigenlijk 5de versnelling.
Maar ik ga testen zo snel als ie veilig( :lol: ) genoeg is en dan kunnen we nog kleine dingen tweeken.
:bier:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Re: Wild & Wicked

Bericht door FLIPmode »

Zo , eerste prutsdag achter de rug. Ik heb een grotere tank nodig 8), dus ook meer plaats en de crossveer moet wijken voor een motorfiets veer. Heb nog genoeg onderdelen van gsxr/f liggen om wat te testen en het is de veer van de gsxf1100 geworden: veel dingen instelbaar, zelfs gewicht van de rijder en/of 2 personen op de moto. Hoe het juist werkt moet ik zelf nog uitvogelen. :roll:
pics:
Afbeelding

Afbeelding
zoals ge ziet kan de tank nu bijna eens zo groot worden en kan ik 16l wizzy bang meenemen.
:bier:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
klaas136
Quadrider
Quadrider
Berichten: 456
Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
Locatie: mastenbroek
Contacteer:

Re: Wild & Wicked

Bericht door klaas136 »

gaat ook alweer de goede kant op . ik vindt dit zadel mooier dan de vorige :buig:
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: Wild & Wicked

Bericht door Zakie »

Is dit de Mama van alle Quads :lol: :p Niet normaal. :bier:
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Re: Wild & Wicked

Bericht door FLIPmode »

Vorige had ik een beetje "aangepast" lees :gesloopt. Ik ga met deze zadel normaal gezien nog iets speciaals doen want dat rood gaat vloeken. De quad wordt terug matzwart met bling accentjes (velgen,achteras,bumper.....).
:bier:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Re: Wild & Wicked

Bericht door FLIPmode »

En weer een dagje liggen doe-het-zelven:

Aangepast inlaatspruitstuk:
Afbeelding

Dummy tank met gat voor de uppipe:
Afbeelding

Afbeelding

Onderin ziet dat er zo uit:
Afbeelding

en met de kap erop lekker onzichtbaar:

Afbeelding

Ook nog een nieuwe plaats gezocht voor de bobines en gelukkig een plaats voor de dikke oliekoeler gevonden.
Volgende stap: mock-up van de elektro-shit, nog ergens 2dehands nerfs scoren en aanpassen,.....
:bier:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
klaas136
Quadrider
Quadrider
Berichten: 456
Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
Locatie: mastenbroek
Contacteer:

Re: Wild & Wicked

Bericht door klaas136 »

ziet er weer goed uit . :applaus: :bier:
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
IzzY
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 577
Lid geworden op: di 27 mar, 2007 18:50
Locatie: krommenie (N-H)

Re: Wild & Wicked

Bericht door IzzY »

vette shit hoor.

word wel nette afwerking met die kappe.
die jonge van het forum, met die lekkere reet
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Re: Wild & Wicked

Bericht door FLIPmode »

Vandaag weer wat geprutst en wat tweedehandse nerfs van ne kfx700 gevonden(worden toch zwart)
Afbeelding


Dacht eerst de koeler in het frame te kunnen plaatsen maar hij was te groot dus een andere oplossing gezocht.
De plaatsing is niet ideaal maar hij zit hoger als de aftapplug, bij de afwerking wel nog even kortere leidingen laten persen.
Is voorlopig gepunt, morgen beter afwerken
Afbeelding
Afbeelding
Nu moet ik alleen nog zorgen dat er genoeg lucht doorgeraakt, eventueel met een scoop of ergens een ventilator.
:bier:
Laatst gewijzigd door FLIPmode op za 05 mar, 2011 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Wild & Wicked

Bericht door tjobbie »

bij de meeste turbo setups zit de cooler onder het zadel of ipv de voorbumper, misschien een idee als dit geen succes is.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
mobydirk
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 22 mar, 2009 15:42
Locatie: amsterdam

Re: Wild & Wicked

Bericht door mobydirk »

ik neem aan dat je niet meer in het zand gaat rijden?!
dan zou het kunnen met een scoop
maar ik zou verder zoeken naar een andere plek
idd achter de bumper of zo
echt koelen zal hij nu niet echt doen
warrior gsxr 1000

Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Plaats reactie