Yamaha banshee papieren
-
- Quad Master
Re: Yamaha banshee papieren
engeland
ireland
duitseland
frankrijk
spanje
portugal
italie
nog meer nodig
ireland
duitseland
frankrijk
spanje
portugal
italie
nog meer nodig
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Sorry dat ik dat vroeg .. Zie iets staan op de engelse site van ebay met kadernummer maar kdenk niet dat de papieren er bij zijn , zij die heraan te vragen hier ?mike04011977 schreef:engeland
ireland
duitseland
frankrijk
spanje
portugal
italie
nog meer nodig
mvg
Yamaha Warrior 01' = Tekoop , 1800 euries
Kawasaki kfx 400 = sold
Yamaha Raptor = Is C'ming
Kawasaki kfx 400 = sold
-
- Quad Master
nee daar heb je niets aan
er moet echt al een kenteken op aangevraagt zijn
er moet echt al een kenteken op aangevraagt zijn
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
-
- Quad Master
wat ook een mogelijkheid is
is om een bashan met kenteken te koper en het framenr te gebruiken
dan gaat je banshee voortaan door het leven als een bashan
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
ik heb ooit een honda CRF gekocht met vervalste nummers en zit nog altijd in proces .mike04011977 schreef:wat ook een mogelijkheid is
Dit doe ik zeker niet .
Kawasaki kfx 400 = sold
Kawasaki kfx 400 = sold
-
- Quad Master
je zou dan ook het stuk waar de nr staan uit moeten slijpen en in lassen in het frame van de basheemiichielx schreef:ik heb ooit een honda CRF gekocht met vervalste nummers en zit nog altijd in proces .mike04011977 schreef:wat ook een mogelijkheid is
Dit doe ik zeker niet .
zodat er niet met de nummers zelf is gerotzooit
de banshee frame's met kenteken zijn erg zeldzaam
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
héhé slim gezien , maar is ook niet regelmentair . Je nummer hoort bij een gekeurd kader , de nummers horen bij de motor , veering wielen zelfs bij het kleinste deeltje van de quad dus als je dit doet wat je zegt is het nog steeds even illegaal als ze overkloppen . Je mag zelfs normaal niet op je kader lassen als je het strikt neemt .mike04011977 schreef:je zou dan ook het stuk waar de nr staan uit moeten slijpen en in lassen in het frame van de basheemiichielx schreef:ik heb ooit een honda CRF gekocht met vervalste nummers en zit nog altijd in proces .mike04011977 schreef:wat ook een mogelijkheid is
Dit doe ik zeker niet .
zodat er niet met de nummers zelf is gerotzooit
de banshee frame's met kenteken zijn erg zeldzaam
Kawasaki kfx 400 = sold
Kawasaki kfx 400 = sold
En als ik me kader een andere kleurtje geeft?
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Moet je of dat stuk afplakken.
Of je meot naar de rdw gaan en het legaal opnieuw over laten tikken.
Of je meot naar de rdw gaan en het legaal opnieuw over laten tikken.
Das dan terug overdrijvenZakie schreef:En als ik me kader een andere kleurtje geeft?
Kawasaki kfx 400 = sold
Kawasaki kfx 400 = sold
Snappen jullie niet dat je een enorm probleem hebt als je een ernstig ongeluk krijgt met een quad die eigenlijk niet gekeurd is??
De verzekering doet vaak van alles om maar niet te hoeven betalen, als jij met een quad een ongeluk veroorzaakt waarvan de papieren niet kloppen. En je rijdt iemand voor levenslang de rolstoel in, dan kun je je leven lang blijven werken om diegene te betalen, want de verzekering betaald echt niet!
De verzekering doet vaak van alles om maar niet te hoeven betalen, als jij met een quad een ongeluk veroorzaakt waarvan de papieren niet kloppen. En je rijdt iemand voor levenslang de rolstoel in, dan kun je je leven lang blijven werken om diegene te betalen, want de verzekering betaald echt niet!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Discussie is hier al veel gevoerd: eigenlijk is geen enkele quad op de weg in orde want hij moet begrensd zijn op 15kW
alles wat je veranderd zou dan onregelmentair zijn: velgen, veren, baanbanden, grotere boring van blok,.....
Hoeveel motoren zijn nog orgineel? alles gaat goed zolang er niks gebeurd.
Heb hier op het forum eens gelezen dat er waren tegengehouden door de politie (België geloof ik) die wou een bekeuring geven omdat de velgen verder naar buiten kwamen als de kappen En dat heeft dus iedere quad standaard. go figure, maak de politie gewoon niet slimmer als ze al is en hou je voor te beginnen aan de verkeersregels dan heb je niet veel te vrezen. Ik heb 2 jaar met ne 750gsxf blok rondgereden in mijne predator, ook tegengehouden geweest door een politieman die er iets van wist (herkende zelfs de suz blok) ,zei dat ik het mooi gedaan had en was blij dat ik fatsoenlijk reed op de baan.
Maar op de predator zat enkel een sticker en een gegraveerde nummer (niet geklopt) bij het minste schuren was hij weg. Dus zelf maar ene geklopt en de politieman kon niet zeggen of ie ori was of niet. In geval van Ernstig ongeval gaat de verzekering alles natrekken en dan kan het zijn dat je de lul bent. Maar zoals John zegt werkt het wel. Motornummer is niet speciaal gelinkt aan chassisnr. Ne 350 is natuurlijk ne 350 en gene 700, dat is logisch maar een niet gehomologeerde ombouwen in een gehomologeerd frame is geen probleem( hoe gaan ze anders onderdelen vervangen bij stukken?)
alles wat je veranderd zou dan onregelmentair zijn: velgen, veren, baanbanden, grotere boring van blok,.....
Hoeveel motoren zijn nog orgineel? alles gaat goed zolang er niks gebeurd.
Heb hier op het forum eens gelezen dat er waren tegengehouden door de politie (België geloof ik) die wou een bekeuring geven omdat de velgen verder naar buiten kwamen als de kappen En dat heeft dus iedere quad standaard. go figure, maak de politie gewoon niet slimmer als ze al is en hou je voor te beginnen aan de verkeersregels dan heb je niet veel te vrezen. Ik heb 2 jaar met ne 750gsxf blok rondgereden in mijne predator, ook tegengehouden geweest door een politieman die er iets van wist (herkende zelfs de suz blok) ,zei dat ik het mooi gedaan had en was blij dat ik fatsoenlijk reed op de baan.
Maar op de predator zat enkel een sticker en een gegraveerde nummer (niet geklopt) bij het minste schuren was hij weg. Dus zelf maar ene geklopt en de politieman kon niet zeggen of ie ori was of niet. In geval van Ernstig ongeval gaat de verzekering alles natrekken en dan kan het zijn dat je de lul bent. Maar zoals John zegt werkt het wel. Motornummer is niet speciaal gelinkt aan chassisnr. Ne 350 is natuurlijk ne 350 en gene 700, dat is logisch maar een niet gehomologeerde ombouwen in een gehomologeerd frame is geen probleem( hoe gaan ze anders onderdelen vervangen bij stukken?)
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Ik snap het wel , daarom dat ik naar een kader ben gaan zoeken ik ben aan het onderhandelen voor de banshee , als ik die heb zal ik opzoek gaan naar een frame .
Alvast bedankt voor de antwoorden
Alvast bedankt voor de antwoorden
Kawasaki kfx 400 = sold
Kawasaki kfx 400 = sold