ireland
duitseland
frankrijk
spanje
portugal
italie
nog meer nodig

Sorry dat ik dat vroeg .. Zie iets staan op de engelse site van ebay met kadernummer maar kdenk niet dat de papieren er bij zijn , zij die heraan te vragen hier ?mike04011977 schreef:engeland
ireland
duitseland
frankrijk
spanje
portugal
italie
nog meer nodig

ik heb ooit een honda CRF gekocht met vervalste nummers en zit nog altijd in proces .mike04011977 schreef:wat ook een mogelijkheid is
is om een bashan met kenteken te koper en het framenr te gebruiken
dan gaat je banshee voortaan door het leven als een bashan

je zou dan ook het stuk waar de nr staan uit moeten slijpen en in lassen in het frame van de basheemiichielx schreef:ik heb ooit een honda CRF gekocht met vervalste nummers en zit nog altijd in proces .mike04011977 schreef:wat ook een mogelijkheid is
Dit doe ik zeker niet .

héhé slim gezien , maar is ook niet regelmentair . Je nummer hoort bij een gekeurd kader , de nummers horen bij de motor , veering wielen zelfs bij het kleinste deeltje van de quad dus als je dit doet wat je zegt is het nog steeds even illegaal als ze overkloppen . Je mag zelfs normaal niet op je kader lassen als je het strikt neemt .mike04011977 schreef:je zou dan ook het stuk waar de nr staan uit moeten slijpen en in lassen in het frame van de basheemiichielx schreef:ik heb ooit een honda CRF gekocht met vervalste nummers en zit nog altijd in proces .mike04011977 schreef:wat ook een mogelijkheid is
Dit doe ik zeker niet .
zodat er niet met de nummers zelf is gerotzooit
de banshee frame's met kenteken zijn erg zeldzaam
Das dan terug overdrijvenZakie schreef:En als ik me kader een andere kleurtje geeft?