Vanmorgen met de bombardier op pad geweest. Op een gegeven moment sloeg deze af. Dit komt wel vaker voor als die warm is, dan "puft" ie een keer en slaat ie af, koppeling in, starter indrukken en dan gaat ie weer.
Alleen vanmorgen ging ie niet meer aan, maar komt er uit het startrelais een zoemend geluid(als of er sluiting in het relais zit)
Zit nu de startmotor vast of is het relais gewoon kapot? Hoe controleer ik de startmotor, door de plus kabel vanaf de accu rechtstreeks door te lussen naar de startmotor?
zoemend start relais
zoemend start relais
had Barossa 250cc, SMC captain 300cc, Bombardier ds 650cc, Can Am Renegade 800cc met Dalton Clutch kit, had een Honda 400trx, heb nu wederom een Bombardier ds 650 Baja en voor de zoon een Polaris outlaw 90
-
- Quadverslaafde
Re: zoemend start relais
laad je accu maar is goed op
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Easy Quadrider
meten is weten
ff voor de relais meten en dan na het relais
op het kontaktslot heb je wel spanning staan?
werkt je verlichting?
anders is het startrelais kapot
ff voor de relais meten en dan na het relais
op het kontaktslot heb je wel spanning staan?
werkt je verlichting?
anders is het startrelais kapot
van cr250 naar can-am ds250 naar ltz400
Alles werkt verder zoals verlichting e.d. Al ben ik ook bang dat de accu z'n beste tijd heeft gehad (2005) En deze heeft geen druppellader, hij werk(te) altijd probleemloos, alleen afgelopen winter heeft ie mij 1x laten staan, even een 15 min. aan de acculader en toen had ie weer genoeg prik om te starten.
Ik zal de multimeter er vandaag eens bij houden en kijken wat er nog inzit en of door gaat bij het relais
Ik heb zojuist de meter erbij gehad, waarschijnlijk is de accu overleden. Deze is trouwens ook van 2005, dus dat kan een keer.
Ik zal de multimeter er vandaag eens bij houden en kijken wat er nog inzit en of door gaat bij het relais
Ik heb zojuist de meter erbij gehad, waarschijnlijk is de accu overleden. Deze is trouwens ook van 2005, dus dat kan een keer.
-
- Quadverslaafde
ik zei toch?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
dat klopt toevallig hihialfa164 schreef:tjobbie=elektro-dude