Ik ben sinds een goede week eigenaar geworden van een Ltz uit 2004.
Verleden week al een paar keer s'avonds gaan rijden met de ltz en alles liep perfect.
Zondagmorgen voor de eerste keer gaan rijden met 5 quads (3x raptor 700 en 2x ltz)
Het was een echt modderfestijn
Natuurlijk heeft de quad heel wat modder en water gezien.
Wanneer we na enkele uurtjes naar huis rijden over de weg, begint mijn ltz te sputteren en valt stil.
Ik probeer hem te starten en dit lukt perfect. Wanneer ik terug wil vertrekken valt hij stil.
Dus de quad start perfect, ik kan er mee stapvoets rijden (wel aan 3km per uur) maar wanneer ik het minste gas probeer te geven valt hij stil. Ook schiet de quad dan.
Ik heb vandaag de quad gaan kuisen en ben hem beginnen demonteren. Volgende dingen heb ik al gedaan, maar zonder succes:
* Benzinetank leegemaakt en kraantje uiteengehaald + gereinigd. Nope...
Wel als ik het kraantje test, komt op on een klein beetje benzine eruit, op res ook een klein beetje en op pri loopt het er
goed uit. Het membraam in het kraantje is niet gescheurden zit op zijn plaats.
* Bougie er uitgehaald en gekeken als ik onsteking heb. Onsteking is er, maar heb nog geen nieuwe bougie kunnen plaatsen.
* Alle electrische koppelingen gecontroleerd, en aan de cdi gekeken of alles ok was.
Voorlopig nog altijd zonder resultaat. Het vreemde is ook dat de ltz echt de hele voormiddag het perfect gedaan heeft, en echt afgezien heeft.
Ik hoop op niet te veel kosten.......
Had al aan de kleppen gedacht maar wil eerst eens zelf verderzoeken.