pk's
De mensen die beide modellen hebben, nieuw en oud, zeggen dat ze kwa power vrijwel hetzelfde zijn.
De oude Warrior had ook maar een pk of 18-22 op de achterwielen dus dan zal het bij de nieuwe nooit 32 worden.
32pk wordt pas door de kfx/z400 gehaald, en die heeft een dubbele nokkenas, meer cc's, en een hogere compressie, kortom een blok dat het oude warrior blok op technologisch vlak mijlenver achter zich laat.
De nieuwe warrior is gewoon oude techniek in een nieuw jasje.
De oude Warrior had ook maar een pk of 18-22 op de achterwielen dus dan zal het bij de nieuwe nooit 32 worden.
32pk wordt pas door de kfx/z400 gehaald, en die heeft een dubbele nokkenas, meer cc's, en een hogere compressie, kortom een blok dat het oude warrior blok op technologisch vlak mijlenver achter zich laat.
De nieuwe warrior is gewoon oude techniek in een nieuw jasje.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 162
- Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 20:54
- Locatie: Daar waar mijn quad staat
Ik ben ook van antwerpen/ merksem en rij met een warrior, Sjarty jij bent van deurne zeker?
Ik denk dat de nieuwe 350 sneller is, waarom vernieuwen ze hem anders Is zoals met (baan)motos, nieuwe modellen meer pk minder gewicht. Zal mss niet veel schelen, maar ze gaan hem echt niet vernieuwen voor de look alleen zeker niet met een nieuwe motor zou wel wat gek zijn, niet dan? Gaan dat mss ook niet zien met een dragje want het is nog altijd de driver die bepaald hoe er wordt vertrokken en waneer er geschakeld wordt. Dus dat zegt nog altijd niets. Ga er gewoon van uit dat ze bij Yamaha niet zoveel $ gaan uitgeven voor gewoon de looks .
Ik denk dat de nieuwe 350 sneller is, waarom vernieuwen ze hem anders Is zoals met (baan)motos, nieuwe modellen meer pk minder gewicht. Zal mss niet veel schelen, maar ze gaan hem echt niet vernieuwen voor de look alleen zeker niet met een nieuwe motor zou wel wat gek zijn, niet dan? Gaan dat mss ook niet zien met een dragje want het is nog altijd de driver die bepaald hoe er wordt vertrokken en waneer er geschakeld wordt. Dus dat zegt nog altijd niets. Ga er gewoon van uit dat ze bij Yamaha niet zoveel $ gaan uitgeven voor gewoon de looks .
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 162
- Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 20:54
- Locatie: Daar waar mijn quad staat
gewicht moto, volle naftbak, tunningopties,.....; En ook gewicht bestuurder. Dus zal nooit niet juist zijn. Wil wel eens proberen, maar niet op de openbare weg. Na 30000bfr boete en 3 maanden rijverbod sta ik er niet voor te springen om te racen op de openbare weg. (Boete was wel met de moto)
Zeg maar waar en wanneer,dat deze discussie opgelost geraakt
Maar ik denk da ik op mijn bek ga krijgen
Zeg maar waar en wanneer,dat deze discussie opgelost geraakt
Maar ik denk da ik op mijn bek ga krijgen
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 101
- Lid geworden op: wo 21 jul, 2004 14:53
- Locatie: oppuurs
is het vorige opgelost dan heb ik nu een vraag hoeveel pk's heeft een ltz 400 van suzuki op men papieren staat dat hij 14,5 kw heeft en dat hij 75km/u gaat maar hij gaat origineel 120 dus nu zit ik wel met een probleem kan iemand me helpen
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel