dubbele verbreding
-
- Toeschouwer
- Berichten: 43
- Lid geworden op: ma 28 mar, 2011 21:42
- Locatie: tessenderlo(belgie)
dubbele verbreding
hey ,zou graag jullie mening eens horen ivm dubbele verbreding op een raptor 700.zou het mogelijk zijn om aan elke kant van de achteras dubbele verbredingsblokken te zetten,weet normaal nemen ze 1blok en verbreede wielhub,of bredere as.maar heb dubbele set liggen drom dat ik d8 zou dat ook niet gaan.als het zo zou gaan zonder bijkomende nadelen spaar ik de euros van de verbrede wielhubs uit
Laatst gewijzigd door Boncari op ma 11 apr, 2011 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar Tuning
Reden: Verplaatst naar Tuning
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: dubbele verbreding
het wordt er niet beter op maar het gaat wel hoor, heb zelf ook +4achteras+extended wheelhubs+verbreders
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Toeschouwer
- Berichten: 43
- Lid geworden op: ma 28 mar, 2011 21:42
- Locatie: tessenderlo(belgie)
Re: dubbele verbreding
hoe bedoel je het word er niet beter op.bedoel je rijgedragtjobbie schreef:het wordt er niet beter op maar het gaat wel hoor, heb zelf ook +4achteras+extended wheelhubs+verbreders
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: dubbele verbreding
tis vrij logisch natuurlijk, de krachten die op de as komen te staan worden veel hoger wat de as niet leuk vind, + verbreder op verbreder doet ook niet goed voor de centering van het wiel.(trillingen)deerhunter schreef:hoe bedoel je het word er niet beter op.bedoel je rijgedragtjobbie schreef:het wordt er niet beter op maar het gaat wel hoor, heb zelf ook +4achteras+extended wheelhubs+verbreders
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Toeschouwer
- Berichten: 43
- Lid geworden op: ma 28 mar, 2011 21:42
- Locatie: tessenderlo(belgie)
Re: dubbele verbreding
dus beter verlengde as of verbrede wielhubs
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: dubbele verbreding
verlengde as is het beste.deerhunter schreef:dus beter verlengde as of verbrede wielhubs
deze zijn ook sterker als oem. en daardoor ook beter bestand tegen de extra krachten.
maar wielhubs of extenders kunnen ook wel hoor, mits je er niet volop mee gaat crossen/springen.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Toeschouwer
- Berichten: 43
- Lid geworden op: ma 28 mar, 2011 21:42
- Locatie: tessenderlo(belgie)
Re: dubbele verbreding
heb het eens geprobeerd verbreder op verbreder ,brengt geen trillingen voort rijd lekker.maar ga ze toch niet laten zitten ivm belasten van de as.binnekort ander asje bestellen
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: dubbele verbreding
ik heb 2 jaar geleden ene gezien met 3 verbredings blokken aan elke kant ik heb hem direct gek verklaart reed zo al een jaar rond zei hem maar was toch aan het denken om een bredere as te kopen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: dubbele verbreding
3 goei asje geweest danyamahakoppel schreef:ik heb 2 jaar geleden ene gezien met 3 verbredings blokken aan elke kant ik heb hem direct gek verklaart reed zo al een jaar rond zei hem maar was toch aan het denken om een bredere as te kopen
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: dubbele verbreding
of hij heb geen gas durven geven
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Toeschouwer
- Berichten: 43
- Lid geworden op: ma 28 mar, 2011 21:42
- Locatie: tessenderlo(belgie)
Re: dubbele verbreding
3 aan elke kant vind ikzelf toch ook beetje veel hoor,is natuurlijk wel de goedkopere( "oplossing" )???yamahakoppel schreef:ik heb 2 jaar geleden ene gezien met 3 verbredings blokken aan elke kant ik heb hem direct gek verklaart reed zo al een jaar rond zei hem maar was toch aan het denken om een bredere as te kopen
Re: dubbele verbreding
Hallo,
Om geen ander topic te openen met ongeveer dezelfde vraag stel ik ze hier maar.
Mijn quad (ltz 400) is zowel vanvoor als vanachter verbreed dmv spoorverbreders van +- 4 a 5cm per kant. Nu heb ik een setje verlengde A-armen op het oog. Indien ik deze plaats samen met de spoorverbreders, zou ik vanachter nog extended wheelhubs bijzetten, zodat achteraan quad even breed (of mssch 1 a 2cm breder) dan vooraan komt te staan. Het is enkel de bedoeling voor straatgebruik. Zou de originele achteras van de ltz (bouwjaar 2008) hier sterk genoeg voor zijn?
Greets
Marius
Om geen ander topic te openen met ongeveer dezelfde vraag stel ik ze hier maar.
Mijn quad (ltz 400) is zowel vanvoor als vanachter verbreed dmv spoorverbreders van +- 4 a 5cm per kant. Nu heb ik een setje verlengde A-armen op het oog. Indien ik deze plaats samen met de spoorverbreders, zou ik vanachter nog extended wheelhubs bijzetten, zodat achteraan quad even breed (of mssch 1 a 2cm breder) dan vooraan komt te staan. Het is enkel de bedoeling voor straatgebruik. Zou de originele achteras van de ltz (bouwjaar 2008) hier sterk genoeg voor zijn?
Greets
Marius
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: dubbele verbreding
zou ik niet aan beginnen,gewoon doorsparen voor een goeie achteras.marius schreef:Hallo,
Om geen ander topic te openen met ongeveer dezelfde vraag stel ik ze hier maar.
Mijn quad (ltz 400) is zowel vanvoor als vanachter verbreed dmv spoorverbreders van +- 4 a 5cm per kant. Nu heb ik een setje verlengde A-armen op het oog. Indien ik deze plaats samen met de spoorverbreders, zou ik vanachter nog extended wheelhubs bijzetten, zodat achteraan quad even breed (of mssch 1 a 2cm breder) dan vooraan komt te staan. Het is enkel de bedoeling voor straatgebruik. Zou de originele achteras van de ltz (bouwjaar 2008) hier sterk genoeg voor zijn?
Greets
Marius
als je as breekt op hoge snelheid heb je waarschijnlijk niks meer.
op zulke dingen zou je niet moeten besparen vind ik persoonlijk.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves