Quad-aanhangwagen !
Re: Quad-aanhangwagen !
hebben jullie wel is gehoord van de ''keeganbar'' ik weet niet of het legaal is in nederland maar het is wel verdomd makkelijk
http://www.youtube.com/watch?v=h0RCcQALbKk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=h0RCcQALbKk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrider
dat kan je echt wel vergeten !!!. geen knipperlichten geen remlichten!!.ik zou met zoon constructie niet gaan rijden.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Idd
Ze zeggen dat het niet slecht is voor je transmissie, maar volgens mij kan dit nooit goed zij n....
Ze zeggen dat het niet slecht is voor je transmissie, maar volgens mij kan dit nooit goed zij n....
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Voor korte afstanden zal dat wel niet kwaad kunnen .maar lange afstanden ?????
tenzij je de quad laat draaien .
tenzij je de quad laat draaien .
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
vroeger had je zo iets voor auto,s een dolly hete dat
weet niet precies hoe dat werkte maar dat mag ook niet
dus denk niet dat oom agent het hoofd koel houd als hij dat ziet
weet niet precies hoe dat werkte maar dat mag ook niet
dus denk niet dat oom agent het hoofd koel houd als hij dat ziet
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- Penguin
- Quadfanaat
- Contacteer:
In Belgie is het simpel:
Je mag van een voertuig geen aanhangwagen maken, in welke vorm dan ook.
Slepen mag maar:
het voertuig moet verzekerd zijn en ingeschreven
het voertuig kan niet meer uit eigen kracht bewegen
Ik had voor mijn iltis zelf een dolly gemaakt (dus 4 wielen op de grond en trekken met een triangel) en die mocht ik wettelijk gebruiken, wel onder de vorm van slepen. Een iltis heeft een accu sleutel, dus accu sleutel af, "kwijt" en het voertuig is "defect"
Voor wie nog een aanhanger zoekt voor zijn quad, pm me even, ik heb er heel binnenkort een paar staan in galva en met oprij platen.
Je mag van een voertuig geen aanhangwagen maken, in welke vorm dan ook.
Slepen mag maar:
het voertuig moet verzekerd zijn en ingeschreven
het voertuig kan niet meer uit eigen kracht bewegen
Ik had voor mijn iltis zelf een dolly gemaakt (dus 4 wielen op de grond en trekken met een triangel) en die mocht ik wettelijk gebruiken, wel onder de vorm van slepen. Een iltis heeft een accu sleutel, dus accu sleutel af, "kwijt" en het voertuig is "defect"
Voor wie nog een aanhanger zoekt voor zijn quad, pm me even, ik heb er heel binnenkort een paar staan in galva en met oprij platen.
28/02 - Loss of a good friend
One-Life-Live-IT!
If you don't get it, you probably shouldn't
One-Life-Live-IT!
If you don't get it, you probably shouldn't
Ik had in het begin een ongeremde dubbelasser met huif (257 x 132 cm) toen ik mijn outlander ldt kocht.JBX schreef:Als je weinig plaats hebt kan je voor een opvouwbare aanhangwagen kiezen: http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 34&t=30608" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze zitten in de duurdere prijsklasse, maar het gebruiksgemak, kwaliteit, afwerking en rijgedrag is uitstekend!
Prima trailer , alleen toen ik de nieuwe renegade xxc kocht met dikke bighorn banden en spoorverbreders , bleek achteraf dat ie niet paste in de breedte ....
Na veel passen en meten, en offertes aan te vragen kwam ik tot de Saris PML1720 "plateau-aanhanger".
bakmaat 370 x 170 cm , laadvermogen 2000kg .
ivm met het ledig gewicht van de trekkende auto via het RDW de aanhanger naar beneden gekeurd tot 1100 kgs zodat ik met rijbewijs B toch kan rijden. (een formuliertje insturen , kost : 75 euro) Samen mag het niet meer dan 3500 kg zijn en de aanhanger lichter dan de het ledig geicht van de auto. Dan is rijden met rijbewijs B toegestaan.
Mijn oude trailer kon ik inruilen dus viel de prijs mee , alhoewel hij niet goedkoop is.
Ook de oprijplaten laten inbouwen (kun je een dikke SUV op laten rijden). Ook twee uitklapbare steunen achterop zoadat ik de auto kan loskopppelen en toch de quads erop laten staan zonder dat ie om kan kieperen . IDEAAL zie foto´s
Een topper , de zijborden eraf af als de renegade dwars erop staat en de (20cm langere) outlander langssscheeps.
Als ik alle 3 de quads dwars zet passen ze er allemaal op. Rijden maar.
Prime setje , geremd en ook met alleen mijn rijbewijs B gewoon verzekerd rondrijden.
Ik heb hem voor een relatief goedkope prijs kunnen krijgen , deze dealer zat dik onder de prijs van alle 10 andere offertes die ik aan had aangevraagd bij verschillende dealers uit het hele land :
http://www.wittesmid.nl/
Hopelijk hebben jullie hier wat aan, het heeft mij behoorlijk wat tijd gekost om dit allemaal uit te vinden.
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- Remote Oil Cooler Kit
Ik heb mijn aanhangwagen 125 eu op kapaza betaald , er was wel wat werk aan zoals bv geen lichten op
maar dat heb ik simpel opgelost door een kant en klare lichtbalk te kopen en hem met winkelhaakjes te monteren.
Er was ook wel wat roest aan maar eerst flink apschuren en dan met menie schilderen en daarna kleurtje erop en hij
is perfect in orde en slingert niet of geen andere problemen. Dus in totaal heeft me dat ongeveer 175 eu gekost
geen geld dus...
grtz
maar dat heb ik simpel opgelost door een kant en klare lichtbalk te kopen en hem met winkelhaakjes te monteren.
Er was ook wel wat roest aan maar eerst flink apschuren en dan met menie schilderen en daarna kleurtje erop en hij
is perfect in orde en slingert niet of geen andere problemen. Dus in totaal heeft me dat ongeveer 175 eu gekost
geen geld dus...
grtz
Ik heb ook dat probleem gehad met mijn aanhanger.Ik had andere velgen gestoken en plots bleek de quad te breed!
Ander remork moeten kopen van 1.50 * 2.50 en past nu perfect!
Grtz Dirk
Ander remork moeten kopen van 1.50 * 2.50 en past nu perfect!
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
-
- Toeschouwer
is hier nog iemand geinteresseerd in een aanhangwagen voor twee quads.
Ik zette er een suzuki kingquad 700 en een kawasaki brute force 750 op, in de breedte naast elkaar.
bakmaat 1m80 breed en 2m50 lang.
laat asap iets weten.
MVG
Ik zette er een suzuki kingquad 700 en een kawasaki brute force 750 op, in de breedte naast elkaar.
bakmaat 1m80 breed en 2m50 lang.
laat asap iets weten.
MVG