Bedoel als iemand hier op het forum goed kan polijsten en de tijd voor iets neemt ben jij het wel.

yamahakoppel schreef:vandaag mijn A-armen binnen gedaan voor te vercromenhad hem een opmerking gegeven van de kwaliteit van mijn brug en hem er ook eens op gewezen dat mijn A-armen ijzer zijn en ik geen zin heb in roest na een jaar en dikte ook iets dikker wil dan de 40 micron die op mijn brug zat volgens hem
kreeg dan direct een preek dat hij een naam heeft tot in buitenland en hij 2 jaar garantie geeft bla bla en dat er nog kleine krasjes in de onderdelen zaten en hij ze dus opnieuw moest doen als ik echt kwaliteit wou
met gevolg dat ik een prijs kreeg om U tegen te zeggen
man ben er nog niet goed van maar kwaliteit betaal je dus heb ze volgende week terug volledig geslepen en gepolijst naar ZIJN normen

spijtig heeft hij ze niet betaald
 spijtig heeft hij ze niet betaald   

maar even zoeken kom ik er wel
 maar even zoeken kom ik er wel

maar is voor volgend jaar zo blijven we bezig hé
  maar is voor volgend jaar zo blijven we bezig hé  

is een deftig setje veren een volgende mod
  is een deftig setje veren een volgende mod
 na ik mijne tuin gedaan had
  na ik mijne tuin gedaan had   
  man is dat harde boel en de linkse draad van de spoorstangen
  man is dat harde boel en de linkse draad van de spoorstangen   groot probleem zoek daar maar eens een tap voor
  groot probleem zoek daar maar eens een tap voor   ik heb een ball-joint een slip haaks op de de draad geslepen en deze in de stukken gedraaid en al het vuil gaat dan in de slip zitten.Ik pas dit veel toe op mijn werk als ik niet direct een tap bij de hand heb, een luie mens is iets vies
  ik heb een ball-joint een slip haaks op de de draad geslepen en deze in de stukken gedraaid en al het vuil gaat dan in de slip zitten.Ik pas dit veel toe op mijn werk als ik niet direct een tap bij de hand heb, een luie mens is iets vies 

ga proberen deze week elke dag paar uurtjes er aan te werken ( gelukkig kan ik op mijn werk af en toe op forum zodat ik dat s'avonds al niet meer moet )
 ga proberen deze week elke dag paar uurtjes er aan te werken ( gelukkig kan ik op mijn werk af en toe op forum zodat ik dat s'avonds al niet meer moet )
 staat hem goed alleen is kader en voorbumper nu oerlelijk
 staat hem goed alleen is kader en voorbumper nu oerlelijk   bumper terug polijsten
 bumper terug polijsten  alles lijkt vuil tussen al dat bling bling
 alles lijkt vuil tussen al dat bling bling  straks nog wat verder doen
 straks nog wat verder doen