tuning project raptor 700r

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: tuning project raptor 700r cromé p28

Bericht door Haagje »

Boh kris en je had ze al zo mooi gepolijst :?

Bedoel als iemand hier op het forum goed kan polijsten en de tijd voor iets neemt ben jij het wel.
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tuning project raptor 700r cromé p28

Bericht door yamahakoppel »

ja ik weet het maar als je echt op details ging kijken en in het licht draaide en keerde vond je toch kleine lijntjes die volgens hem 5 keer erger werden na het vercromen dus heb hem zijn zin gegeven. voor 520€ ga ik ook niet moeilijk doen, dan heb ik ook echt kwaliteit volgens hem en zijt maar zeker zodra ik ze heb. ga IK eens tot in de puntjes controleren :p
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
technoflexer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 306
Lid geworden op: di 17 okt, 2006 20:44

Re: tuning project raptor 700r cromé p28

Bericht door technoflexer »

yamahakoppel schreef:vandaag mijn A-armen binnen gedaan voor te vercromen :D had hem een opmerking gegeven van de kwaliteit van mijn brug en hem er ook eens op gewezen dat mijn A-armen ijzer zijn en ik geen zin heb in roest na een jaar en dikte ook iets dikker wil dan de 40 micron die op mijn brug zat volgens hem
kreeg dan direct een preek dat hij een naam heeft tot in buitenland en hij 2 jaar garantie geeft bla bla en dat er nog kleine krasjes in de onderdelen zaten en hij ze dus opnieuw moest doen als ik echt kwaliteit wou
:roll: met gevolg dat ik een prijs kreeg om U tegen te zeggen :verymad: man ben er nog niet goed van maar kwaliteit betaal je dus heb ze volgende week terug volledig geslepen en gepolijst naar ZIJN normen

waar zijde geweest in kuringen? :p
yfz 450 ride it like you stole it
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tuning project raptor 700r cromé p28 & 30

Bericht door yamahakoppel »

vandaag mijn A-armen laten halen door een maat van mij, zijn onderdelen zaten er ook tussen dus ik had ze gebracht hij heeft ze gehaald :p spijtig heeft hij ze niet betaald :lol:
dus ligt nu thuis een hoop crome te wachten tot het geplaatst wordt :mrgreen:
Afbeelding
ik heb maar direct grotere foto geplaatst zodat jullie mee kunnen genieten :wink:

moet alleen nog eens uit vissen welke arm links en rechts was :chagarijn: maar even zoeken kom ik er wel
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op za 16 apr, 2011 20:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Belgian Pro
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1727
Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
Locatie: Planet Earth

Re: tuning project raptor 700r cromé p28

Bericht door Belgian Pro »

man man ... dikke bling bling :bier: :bier:
Afbeelding
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff

As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
leroy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 220
Lid geworden op: wo 02 jul, 2008 20:14
Locatie: Maasmechelen

Re: tuning project raptor 700r cromé p28

Bericht door leroy »

Zeer netjes Kris :applaus:
En ben je er nu wel tevreden over? of toch nog opmerkingen gevonden?
Succes ermee.
Greetz
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tuning project raptor 700r cromé p28

Bericht door yamahakoppel »

als je echt wilt, kun je alles afkeuren het blijft een moeilijke zaak cromé er zijn plaatsjes in de hoekjes die iets doffer zijn maar zijn bijna niet te zien :p
alleen had ik beter heel mijn quad gedemonteerd en gecoat want de kader heeft op sommige plaatsen roest vorming en dan nu met die cromé is het geen zicht :oops: maar is voor volgend jaar zo blijven we bezig hé :lol:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
technoflexer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 306
Lid geworden op: di 17 okt, 2006 20:44

Re: tuning project raptor 700r cromé p28 & 30

Bericht door technoflexer »

looking good.

zijn die a armen van u long travel armen? zie dat je met nog al redelijk lange veren rijdt vooraan.
yfz 450 ride it like you stole it
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tuning project raptor 700r cromé p28 & 30

Bericht door yamahakoppel »

het zijn long travel ja voor lager te geraken met mijn originele veren en kw spiralen alleen zat ik iets te laag bij montage heb dit toen opgelost door de onderste regelbare ring paar tanden hoger te zetten maar ga het nu anders proberen oplossen :p
heb ook lang zitten denken om vanvoor mijn regelbare verlaging te plaatsen ik ben er nog even mee bezig geweest voor ik mijn A-armen ging polijsten maar zag het niet zitten om heel die montage van cilinders en leidingen te doen enkel voor de show
omdat bij deze armen het camber en spoor fel veranderd bij hoogte wisselingen kan ik toch maar op 1 afgestelde hoogte rijden als ik de hoogte verander moet ik spoor en camber ook terug regelen
bij de originele A-armen stond het spoor goed op bv. de laagste stand en op de hoogste stand die ik gepland had stond mijn spoor ook terug goed dit omdat de armen echt negatief gingen staan op laagste en op de hoogste stand stonden de armen positief en de spoorstangen waren voor de 2 geplande posities goed van lengte :afgestudeerd:

ik heb lang gewacht om een deftig setje veren aan te schaffen omdat mijn voorste verlaging nog op mijn verlanglijstje stond en met die geleiding en cilinders moest ik toch korte veren hebben om op de gewenste hoogte te komen maar nu die beslissingen genomen zijn :) is een deftig setje veren een volgende mod

maar eerst eens de tijd vinden om alles terug te monteren en rijden en dan in de winter sleutelen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: tuning project raptor 700r cromé p28 & 30

Bericht door Haagje »

Zeer netjes kris!
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tuning project raptor 700r cromé p28 & 30

Bericht door yamahakoppel »

vandaag even aan mijn A-armen begonnen :) na ik mijne tuin gedaan had :chagarijn:

eerst even de draad kunnen opzuiveren want zat hier en daar wat croom in :| man is dat harde boel en de linkse draad van de spoorstangen :? groot probleem zoek daar maar eens een tap voor :afgestudeerd: ik heb een ball-joint een slip haaks op de de draad geslepen en deze in de stukken gedraaid en al het vuil gaat dan in de slip zitten.Ik pas dit veel toe op mijn werk als ik niet direct een tap bij de hand heb, een luie mens is iets vies
van de week eens verder monteren elke avond na het werk even dan kom ik er wel
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gielen_24
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2148
Lid geworden op: zo 23 mei, 2010 17:43
Locatie: vliermaal

Re: tuning project raptor 700r cromé p28 & 30

Bericht door Gielen_24 »

kwil hem zeker nog eens zien als hij af is 8)
suzuki ltz 400 special edition :crosser: :crosser:
Daniello
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 519
Lid geworden op: za 04 sep, 2010 21:00
Locatie: Sittard

Re: tuning project raptor 700r cromé p28 & 30

Bericht door Daniello »

Joa Kris hier nog ene die op foto's wacht :wink:
Grtz Daan

Banshee CT-Racing SM
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tuning project raptor 700r cromé p28 & 30

Bericht door yamahakoppel »

ik ben zelf benieuwd naar het eind resultaat maar na elke dag 14u werken moet ik de vriendin ook qualiti time geven dus blijft de quad liggen :chagarijn: ga proberen deze week elke dag paar uurtjes er aan te werken ( gelukkig kan ik op mijn werk af en toe op forum zodat ik dat s'avonds al niet meer moet )
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tuning project raptor 700r cromé p28 & 30

Bericht door yamahakoppel »

vandaag in de voormiddag de armen geplaatst :) staat hem goed alleen is kader en voorbumper nu oerlelijk :braak: bumper terug polijsten
moet veren nog iets aanpassen voor hoger te komen en terug polieren voor wat bij de cromé te passen :oops: alles lijkt vuil tussen al dat bling bling
spijtig moet ik paas eitjes gaan rapen voor de dochter :chagarijn: straks nog wat verder doen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Plaats reactie