Nee quad staat volledig origineel heb afspraak met honda dealer om hem een deftig af te stellen mag daar vandaag om 9 u zijn ik laat jullie zeker iets weten wat het probleem was.
grtn en bedankt voor de reacties .
Dit heb ik ook bij mijn kawasaki. Dit is dan alleen de voorbocht. Dit kan toch geen kwaad? Bij stationair draaien is de uitlaat al roodgloeiend bij het begin van de uitlaat aan het blok. Als het temperatuurlampje niet brandt maakt dit toch niet uit? Gr
gewoon eventjes een lamdasonde erin draaien en dan zijn al de fout raadgevingen uit de weg geruimd.
en als je een lucht lek heb aan uw uitlaat dan begint hij teklapperen als je de gas loslaten in de uitlaat.
Quad terug thuis dealer heeft hem een goed afgesteld en probleem is voorlopig opgelost alleen pinkers werken niet naar behoren en claxon werkt niet dealer zegt dat ik een komplete nieuwe kabelboom zou moeten hebben daar dat het origineel een crossquad is met een homolegatiekit op.Dealer werkt normaal niet aan quads dus kzal het zelf eens moeten uitdokteren of later ter einde raad eens een deftige quaddealer op zoeken die mijn probleem zo goedkoop mogelijk kan oplossen.
grtn aan alle quadrijders die me proberen helpen hebben met mijn probleem.
wat voor quad is het?
normaal mag dat geen probleem zijn he>als je dat netjes doet en uw tijd ervoor neemt dan kan je veel ze en als je het nog netjes uw draadjes vervangen zie je erniks meer van.
als je vragen heb mag je ze stellen
@ mx jake
je last op uwe bocht van uwe uitlaat een speciale moer en daar kan je dan die lamdasonde indraaien en de rest sluit je aan de stekkers van uw accu>de draden van uw lamdasonde naar uw kastje>aflees waarde en een + en - draad van uw accu meer heb je niet nodig.
moeilijk kan het nooit zijn he het zijn maar max. 6 draden.