vaste demper???
waarom zou je een 350 niet tunen, ik vind dat het hier soms wat raar aan toe gaat iemand vraagt wat kan ik doen om een 350 beter te doen gaan en ge krijgt een antwoord koop een 400? als er iemand vraagt wat kan ik aan een 400 doen dan durven ze zeggen koop een 450? vraagt er iemand wat moet ik doen aan enzo enzo... zo gaat het maar verder iedereen heeft zijn buget en zijn goesting dus laat iedre zijn ding doen en geeft gewoon een antwoord op wat ze vragen dat is mijn mening er van? een andere uit laat heeft op iedere quad effekt daar een grotere sproeier in die juist af gestelt en je bent vertroken
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
Ja, maar je mag het niet gaan omdraaien hé, als je zo redeneert is 1 klep nog beterblast Racer AKA sdsracer schreef:Wat zal het duurste zijn, 2-kleppen of 4-5??? als je 2 kleppen stuk rijdt omdat de poging tot tunen mislukt is, is 2 kleppen nog steeds een voordeel, en ooit al gehoord van grotere kleppen te steken??? dat gaat dus wel degelijk he, zodat het debiet van de kleppen bijna gelijk komt te staan met een 4klepper, heb het al toegepast op een xr250motor.Fré schreef:ff nog het volgende belangrijke punt: de warrior/raptor350 heeft een motor met "slechts" 2 kleppen, de Z heeft er al 4, en de yfz 5.
Dit betekent al een serieuze "handicap".
Ook zijn de toleranties van watergekoelde motoren nauwer => meer compressie.
Desalniettemin vind ik quadprutsen dikke lol, en als je hem wil opvoeren dan zal iedereen hier je wel willen bijstaan!
Installeer dan ineens trappers op je quad, dan kost het nog minder als er iets breekt
Maar goed, dat doet er niet toe, dergelijk getune is al geavanceerd vind ik, ik denk niet dat Sjarty daar direct aan wil beginnen.
White LTZ-450 - powered by MSD -