![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
Carb Mikuni TM36 op KFX/Z400
TM 36 steekt reeds onder de Z-400.
Plaatsen was blijkbaar niet echt een probleem. Ze hebben wel een adapter moeten draaien
Ben nog niet ter plaatse geweest om te kijken we ze juist hebben moeten doen.
Ze zijn nog bezig met de afstelling want die was niet goed.
De technieker is wel juist een week in verlof dus zijn technische know how kunnen we niet gebruiken
We zullen zelf wel wat experimentern dus als jullie setup advies hebben laat maar komen
Heeft volledige rino uitlaat en open luchfitterbak en K&n filter.
Pilot :
Mainjet :
Pilot screw(fuell mixture) = turns
Plaatsen was blijkbaar niet echt een probleem. Ze hebben wel een adapter moeten draaien
Ben nog niet ter plaatse geweest om te kijken we ze juist hebben moeten doen.
Ze zijn nog bezig met de afstelling want die was niet goed.
De technieker is wel juist een week in verlof dus zijn technische know how kunnen we niet gebruiken
![Beschaamd :oops:](./images/smilies/icon_bloos.gif)
We zullen zelf wel wat experimentern dus als jullie setup advies hebben laat maar komen
Heeft volledige rino uitlaat en open luchfitterbak en K&n filter.
Pilot :
Mainjet :
Pilot screw(fuell mixture) = turns
Laatst gewijzigd door Bartie op vr 12 nov, 2004 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Hoe zit het nu eigenlijk Bartie met die TM, geen nieuws, slecht nieuws ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit YFZ schreef:Hoe zit het nu eigenlijk Bartie met die TM, geen nieuws, slecht nieuws ?
ik heb er vorig weekend een testrit mee gedaan. Moet zeggen dat hij een goede respons geeft maar ik durfde nie opentrekken omdat het mijn quad niet is alsook dat em nog in rodage zit. Normaal zouden ze dees week de juiste sproeier binnen hebben en ga ik er terug een testrit mee maken. Enig nadeel was dat de duimgas iets wat hard was dan origineel maar daar zou david een voor kijken om een tegendrukveer te plaatsen.
Je hoort er nog wel meer van binnenkort
greetzzz
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
als er iemand een TM 36 zoekt
ik heb er nog 1 liggen
maar 5-6 keer gebruikt als test op klx 300
is echt als nieuw zie je niks aan
=> http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=3078
ik heb er nog 1 liggen
maar 5-6 keer gebruikt als test op klx 300
is echt als nieuw zie je niks aan
=> http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=3078
De z-400 loopt perfect nu met de TM36.
Geeft veel meer koppel onderin. Geeft aan de motor een brutter karakter.
Heeft ook veel betere gas respons.
De Duim gas voelt is harder aan dan standaard maar eenmaal gewend is dat geen enkel probleem.
Wie de TM36 onder de Z-400 wil bewonderen moet maar naar de endurance te Bikeschote komen.![Knikkende Duivel :twisted:](./images/smilies/icon_devil_knik.gif)
Geeft veel meer koppel onderin. Geeft aan de motor een brutter karakter.
Heeft ook veel betere gas respons.
De Duim gas voelt is harder aan dan standaard maar eenmaal gewend is dat geen enkel probleem.
Wie de TM36 onder de Z-400 wil bewonderen moet maar naar de endurance te Bikeschote komen.
![Knikkende Duivel :twisted:](./images/smilies/icon_devil_knik.gif)
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
ha, ge weet het dan toch
idd, echt wel de moeite, en ie had een 34t tandwiel achteraan ipv een 39t, en nog altijd trok ie met gemak zijn neus vanzelf omhoog in 2e!
dit lijkt me echt een goeie mod voor baanrijders: de tm36 in combinatie met het 34t tandwiel! Daarmee ga je volgens mij een schitterende topsnelheid halen, terwijl ie nog altijd schitterend optrekt!
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
idd, echt wel de moeite, en ie had een 34t tandwiel achteraan ipv een 39t, en nog altijd trok ie met gemak zijn neus vanzelf omhoog in 2e!
![Verrast :o](./images/smilies/icon_verast.gif)
dit lijkt me echt een goeie mod voor baanrijders: de tm36 in combinatie met het 34t tandwiel! Daarmee ga je volgens mij een schitterende topsnelheid halen, terwijl ie nog altijd schitterend optrekt!
White LTZ-450 - powered by MSD -
Bij Deliege gaan ze rond de 300€ vragen voor carbu en plaatsing.Hanzie schreef:euh ja![]()
![]()
hoe zit het met de afstelling, prijs etc
Je moet wel een andere demper hebben natuurlijk anders gaat het niet veel zin hebben.
Denk dat je voor MX het extra koppel onderin en de snellere reactie goed kan gebruiken.
Dan nog een kleiner tandwiel achteraan en je kan veel langer doorgaan in de versnellingen. Want op een parcour alle duinkerke ga je niet veel boven de 2de versnelling.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team