Inderdaad bij MCG moet je niet komen , geen euro aan die lui betalen!!!
Het vervangen van de achteraslagers is simpel gewoon je as demonteren (En niet de hele achterbrug haha)
Daarna haal je het lagerhuis uit je achteras , stook dit van buiten af een beetje warm en tik de lagers er uit (Wel voorzichtig)
Daarna maak je het lagerhuis goed schoon en begin je met hem goed heet te stoken.
De lagers moet je al een dagje van tevoren in de vriezer leggen.
Als je het lagerhuis goed heet hebt gestookt pak je snel de lagers uit de vriezer en doe je deze zo snel mogelijk in het lagerhuis leggen.
Meestal vallen de lager er zo in maar tik voor de zekerheid de lagers nog een keer aan zodat ze goed in het lagerhuis liggen.
Als de lagers moeilijker gaan pak je een grote rateldop die op de buitenste ring van het lager past en tik daarmee de lager in het lagerhuis.(Tik altijd alleen op de buitenste ring van het lager en nooit op de binnenste ring.)
Dit is niet moeilijk alleen je moet wel een beetje verstand van zaken hebben en ga voorzichtig te werk.
Lagers moeten niet geperst worden (kan wel) maar zonder pers krijg je het ook voor elkaar.
Inderdaad lagers moet je gewoon van allballs bestellen kosten maar iets van 60 euro voor een raptor 700 en 30 euro voor quads met enkele lagers (inclusief keerringen).
Ton Maessen is ook zo een idioot vraagt voor 1 lager 80euro en er zitten 4 lagers en 2keerringen in een raptor 700 , ben je alleen voor lagers bij hem al 320 euro kwijt en dan nog keeringen erbij en montage moet je niet raar staan te kijken als hij er in totaal 500 euro of meer voor vraagt die oplichter
Succes!!!