734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
edankt voor het grote compliment.
k had alle foto,s aan het blad gegeven omdat ik dacht dat hun wel de juiste kennis in huis hadden om de goede foto,s ertussen uit te pikken maar viel dat ff tegen.
ach, zoals je al zegt, basis, interesse, voorlichting en perfectie zijn belangrijke eigenschappen tot het slagen van een project maar de belangrijkste factor blijft helaas nog steeds geld en prioriteiten
k had alle foto,s aan het blad gegeven omdat ik dacht dat hun wel de juiste kennis in huis hadden om de goede foto,s ertussen uit te pikken maar viel dat ff tegen.
ach, zoals je al zegt, basis, interesse, voorlichting en perfectie zijn belangrijke eigenschappen tot het slagen van een project maar de belangrijkste factor blijft helaas nog steeds geld en prioriteiten
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
Ik geef jou een half jaar dan zit er een turbo op
We kennen je een beetje ,die tjobbie blijft gaan
We kennen je een beetje ,die tjobbie blijft gaan
yamaha of toch een can-am
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
al is het naar de klote
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
compressor monteren
gaat dat niet
dan kunt ge uw wijze uitlaat houden hihi
gaat dat niet
dan kunt ge uw wijze uitlaat houden hihi
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
hihi, dat zou ik toch wel doen, laat ik de uitlaat pijpen aanpassen.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
sorry voor de late reaktie
heb het even opgezocht
http://www.pro-x.com/technical/Technisc ... leppen.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
greetz
heb het even opgezocht
http://www.pro-x.com/technical/Technisc ... leppen.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
greetz
never drive faster then your angel can fly
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
bedankt, deze had ik ook gelezen. ik heb gelijk nog eens onderzoek gedaan maar ik heb rvs kleppen.
ik heb ook geen spare kleppensetje puur voor valvelapping dus heb het gewoon gedaan.
het ziet er goed uit alleen ne ben ik bezig om de kleppen opnieuw op te bouwen maar, ik krijg toch die kut valve keepers niet terug op z,n plek
heel de fucking avond al bezig geweest zonder resultaat.
morgen is iets gaan verzinnen want die klepveren zijn superstrak en heb geen veer spanner.
ik heb ook geen spare kleppensetje puur voor valvelapping dus heb het gewoon gedaan.
het ziet er goed uit alleen ne ben ik bezig om de kleppen opnieuw op te bouwen maar, ik krijg toch die kut valve keepers niet terug op z,n plek
heel de fucking avond al bezig geweest zonder resultaat.
morgen is iets gaan verzinnen want die klepveren zijn superstrak en heb geen veer spanner.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
onder de boorkolom gaat prima
never drive faster then your angel can fly
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
mx jake schreef:onder de boorkolom gaat prima
boormachiene NIET aanzetten
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
jonges, ben zo profi dat ik nog geeneens een boorkolom heb
maar dat wordt wel eens tijd.
had nog niet zolang geleden een mooie combinatie gezien, boor/freesmachine en draaibankje. in 1, 2ehandsje en geen poppenspul.
maja dacht 400 euri is toch weer een lappie geld.
maar dat wordt wel eens tijd.
had nog niet zolang geleden een mooie combinatie gezien, boor/freesmachine en draaibankje. in 1, 2ehandsje en geen poppenspul.
maja dacht 400 euri is toch weer een lappie geld.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update WK Kibblewhite P171]
update.
ben verder gegaan met de kop en het is aardig gelukt.
eerst de klepzittingen schuren.
hieronder zie je links een onbewerkte en recht de bewerkte klepzitting
de nieuwe Kibblewhite klepveren
Veel moeite gehad met het plaatsen van de keepers, maar het me uiteindelijk toch gelukt met behulp van
een zelfgemaakte klepveer compressie tang gemaakt van een goedkope kitspuit
hieronder de nieuwe headstuds
links ori pakking, midden multilayer pakking, recht de nieuwe SCE koper pakking.
deze op de kop geplaatst nadat deze volledig ingespoten is met Copperseal.
Ondertussen kwam Pieteratv langs en kon me gelijk even assisteren wat wel nodig was omdat ik de kop er met geen
mogelijkheid opkreeg vanwege 2 kleine headstuds die ik al in de kop had geplaatst met rode loctite omdat het draad al beschadigd was door het zachte aluminium.
maar na veel pijn en moeite is het toch gelukt.
eenmaal de kop erop had ik geen speciale 12 kant dop om de studs aan te draaien dus deze heb ik vandaag gevonden bij
automaterialen bedrijf Broekhuizen.
ikke blij en snel terug geknalt waarbij thuiskomst een briefie op de mat lag van tnt waarbij ik iets op kon halen
dus gelijk weer terug naar het postkantoor geblazen om het cadeautje op de halen en belachelijk hoge invoerkosten van 80e te betalen .
ach, dat mocht dit keer de pret niet drukken want de 54mm WK+ custom intake en K&N is binnen
vergelijking tussen ori gasklephuis.
al met al, mijn dag is weer Top
ben verder gegaan met de kop en het is aardig gelukt.
eerst de klepzittingen schuren.
hieronder zie je links een onbewerkte en recht de bewerkte klepzitting
de nieuwe Kibblewhite klepveren
Veel moeite gehad met het plaatsen van de keepers, maar het me uiteindelijk toch gelukt met behulp van
een zelfgemaakte klepveer compressie tang gemaakt van een goedkope kitspuit
hieronder de nieuwe headstuds
links ori pakking, midden multilayer pakking, recht de nieuwe SCE koper pakking.
deze op de kop geplaatst nadat deze volledig ingespoten is met Copperseal.
Ondertussen kwam Pieteratv langs en kon me gelijk even assisteren wat wel nodig was omdat ik de kop er met geen
mogelijkheid opkreeg vanwege 2 kleine headstuds die ik al in de kop had geplaatst met rode loctite omdat het draad al beschadigd was door het zachte aluminium.
maar na veel pijn en moeite is het toch gelukt.
eenmaal de kop erop had ik geen speciale 12 kant dop om de studs aan te draaien dus deze heb ik vandaag gevonden bij
automaterialen bedrijf Broekhuizen.
ikke blij en snel terug geknalt waarbij thuiskomst een briefie op de mat lag van tnt waarbij ik iets op kon halen
dus gelijk weer terug naar het postkantoor geblazen om het cadeautje op de halen en belachelijk hoge invoerkosten van 80e te betalen .
ach, dat mocht dit keer de pret niet drukken want de 54mm WK+ custom intake en K&N is binnen
vergelijking tussen ori gasklephuis.
al met al, mijn dag is weer Top
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
Profi shit! Heb je zeer vet gedaan, en de nieuwe spulletjes zien er ook weer op en top uit!
keep up the good work!
keep up the good work!
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Quadrider
- Berichten: 255
- Lid geworden op: wo 23 apr, 2008 19:21
- Locatie: Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
WoW !! wat een gasklephuis man! en die inlaatbuis, geweldig!
Volgens mij heb jij meer bouw uren op je quad staan dan rij uren! lol
Volgens mij heb jij meer bouw uren op je quad staan dan rij uren! lol
Raptor 660 supermotard
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
NillesGilles schreef:
Volgens mij heb jij meer bouw uren op je quad staan dan rij uren! lol
geeft niks ik heb helemaal nog geen rij uren
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
Lekkere spulletjes kerel!
Nu hopen dat je alles goed gemonteerd krijgt en je eens kan bollen met dat beest.
Sffs is de zomer om en heeft ie alleen maar stil gestaan.
Succes ermee
Grtzzz
Nu hopen dat je alles goed gemonteerd krijgt en je eens kan bollen met dat beest.
Sffs is de zomer om en heeft ie alleen maar stil gestaan.
Succes ermee
Grtzzz