update.
ben verder gegaan met de kop en het is aardig gelukt.
eerst de klepzittingen schuren.

hieronder zie je links een onbewerkte en recht de bewerkte klepzitting

de nieuwe Kibblewhite klepveren
Veel moeite gehad met het plaatsen van de keepers, maar het me uiteindelijk toch gelukt met behulp van
een zelfgemaakte klepveer compressie tang gemaakt van een goedkope kitspuit

hieronder de nieuwe headstuds
links ori pakking, midden multilayer pakking, recht de nieuwe SCE koper pakking.

deze op de kop geplaatst nadat deze volledig ingespoten is met Copperseal.

Ondertussen kwam Pieteratv langs en kon me gelijk even assisteren wat wel nodig was omdat ik de kop er met geen
mogelijkheid opkreeg vanwege 2 kleine headstuds die ik al in de kop had geplaatst met rode loctite omdat het draad al beschadigd was door het zachte aluminium.
maar na veel pijn en moeite is het toch gelukt.
eenmaal de kop erop had ik geen speciale 12 kant dop om de studs aan te draaien dus deze heb ik vandaag gevonden bij
automaterialen bedrijf Broekhuizen.
ikke blij en snel terug geknalt waarbij thuiskomst een briefie op de mat lag van tnt waarbij ik iets op kon halen
dus gelijk weer terug naar het postkantoor geblazen om het cadeautje op de halen en belachelijk hoge invoerkosten van 80e te betalen

.
ach, dat mocht dit keer de pret niet drukken want de 54mm WK+ custom intake en K&N is binnen

vergelijking tussen ori gasklephuis.

al met al, mijn dag is weer Top
