Je kunt ons sponsoren dat wij de admins het over kunnen nemenJeroen1991 schreef:If I can help..
Haha nee grapje.
Je kunt ons sponsoren dat wij de admins het over kunnen nemenJeroen1991 schreef:If I can help..
Had het meer over mod of computerwerk ofzo, maar moest ik nu niet zo jong zijn en al een bedrijf onder me hebben staan zou ik dat zeker doenquad-racerrr schreef:
Je kunt ons sponsoren dat wij de admins het over kunnen nemen
Haha nee grapje.
Wij danken uNo Limit W-tec schreef:Is al telefonisch contact geweest en woensdag wordt afgesproken voor gesprek. We zien wel wat er van komt.
Ik lees trouwens nu pas dat Dylan ook de persoon is die achter quad forum nederland zit wat een klakkeloze kopie is van dit forum en waar hij in het verleden ook voor op de vingers is getikt. Moeten we toch eens over praten.
In elk geval is er één grote voorwaarde : als het forum wordt overgenomen wil ik niet dat dit forum verdwijnt en de schat aan informatie in de duizenden topics verloren gaat. Dit is basisvereiste nummer één.
Oke dat is mooiNo Limit W-tec schreef:Is al telefonisch contact geweest en woensdag wordt afgesproken voor gesprek. We zien wel wat er van komt.
Ik lees trouwens nu pas dat Dylan ook de persoon is die achter quad forum nederland zit wat een klakkeloze kopie is van dit forum en waar hij in het verleden ook voor op de vingers is getikt. Moeten we toch eens over praten.
In elk geval is er één grote voorwaarde : als het forum wordt overgenomen wil ik niet dat dit forum verdwijnt en de schat aan informatie in de duizenden topics verloren gaat. Dit is basisvereiste nummer één.
Tis wel even een verschil 2 gebruikers die bij QFN maar online zijn en 60 gebruikers bij QFBDirkC schreef:Laat ze maar lullen Dylan, ik vindt het heel knap van je hoe je QFN beheerd en draaiend houdt op je thuis server, dat kan niemand ontkennen.
Als alles door gaat verhandel ik niet alleen o.a. tweede hands Pc's, maar ook gebruikte moderators