Ik ben pas nieuw op het forum en ik heb ook pas een quad gekocht (raptor 700)
hier zijn de foto's:
Ik vind het echt zalig om er mee te rijden
Maar ik heb wel zo dat als ik rond de 40 en sneller rij, dat hij echt fel naar links en recht stuurt. Wat kan ik volgens jullie hier best aan doen?
Je eerste quad? en direct een van de beste op de markt gekozen.
Als je van links naar rechts slingert wil dat zeggen dat je spoor niet goed ingesteld staat...
Hier zijn verschillende topics over te vinden hoor!
Veel plezier op het forum en met je quad!
09'MonsterfiedGreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Welkom hier, mooie quad hoor. Jammer dat de stickers er niet meer opzitten, vind ik persoonlijk nog mooier.
Het spoor rechtzetten helpt al een heel stuk maar je kunt ook de bandendruk eens controleren. Voor onroad is pakweg 1 bar meer dan genoeg, als je banden heel erg hard zijn dan merk je dat ook wel in het rijden.
Jazzy schreef:Welkom hier, mooie quad hoor. Jammer dat de stickers er niet meer opzitten, vind ik persoonlijk nog mooier.
Het spoor rechtzetten helpt al een heel stuk maar je kunt ook de bandendruk eens controleren. Voor onroad is pakweg 1 bar meer dan genoeg, als je banden heel erg hard zijn dan merk je dat ook wel in het rijden.
Thx Is dat moeilijk om het spoor zelf recht te zetten? of zal ik beter naar de garage daarvoor gaan, want ik ken er wel weinig van . Volgens die man waarvan ik hem kocht stond hij op 1.6 bar, dat is zeker veel te veel?
Belgian Pro schreef:Je eerste quad? en direct een van de beste op de markt gekozen.
Als je van links naar rechts slingert wil dat zeggen dat je spoor niet goed ingesteld staat...
Hier zijn verschillende topics over te vinden hoor!
Veel plezier op het forum en met je quad!
Ja ik had er veel van opgezocht op deze forum en deze stond me echt aan dus ik moest er 1 hebbe
Ik had wel een moto, maar toen had ik even gereden met een quad in de woestijn en dat vond ik ook veel leuker.
Hier is nu wel geen woestijn ma kom, ik maak er wel plezier mee =D
Nu ook nog iemand vinde om ermee samen te rijde en dan word het echt vet
Jazzy schreef:Welkom hier, mooie quad hoor. Jammer dat de stickers er niet meer opzitten, vind ik persoonlijk nog mooier.
Thx Is dat moeilijk om het spoor zelf recht te zetten? of zal ik beter naar de garage daarvoor gaan, want ik ken er wel weinig van . Volgens die man waarvan ik hem kocht stond hij op 1.6 bar, dat is zeker veel te veel?
Welkom op het forum!
Over het goed zetten van je spoor is veel te vinden op het forum. Als het dan niet lukt moet je yamahakoppel vragen, hij heeft er veel verstand van...
bedankt mannen voor het compliment heb het ook maar allemaal "geprobeerd" aldoende leert men hé en soms is het nog zoeken naar een oplossing
@ hype check PB
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !