me even voorstellen

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Hype
Quadfanaat
Quadfanaat

me even voorstellen

Bericht door Hype »

Hallo

Ik ben pas nieuw op het forum en ik heb ook pas een quad gekocht (raptor 700)
hier zijn de foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik vind het echt zalig om er mee te rijden :)
Maar ik heb wel zo dat als ik rond de 40 en sneller rij, dat hij echt fel naar links en recht stuurt. Wat kan ik volgens jullie hier best aan doen?

mvg Gery
Belgian Pro
Quad Master
Quad Master

Re: me even voorstellen

Bericht door Belgian Pro »

Je eerste quad? en direct een van de beste op de markt gekozen. :)
Als je van links naar rechts slingert wil dat zeggen dat je spoor niet goed ingesteld staat...
Hier zijn verschillende topics over te vinden hoor! :wink:

Veel plezier op het forum en met je quad!
Afbeelding
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff

As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Jazzy »

Welkom hier, mooie quad hoor. Jammer dat de stickers er niet meer opzitten, vind ik persoonlijk nog mooier.

Het spoor rechtzetten helpt al een heel stuk maar je kunt ook de bandendruk eens controleren. Voor onroad is pakweg 1 bar meer dan genoeg, als je banden heel erg hard zijn dan merk je dat ook wel in het rijden.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Hype
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Hype »

Jazzy schreef:Welkom hier, mooie quad hoor. Jammer dat de stickers er niet meer opzitten, vind ik persoonlijk nog mooier.

Het spoor rechtzetten helpt al een heel stuk maar je kunt ook de bandendruk eens controleren. Voor onroad is pakweg 1 bar meer dan genoeg, als je banden heel erg hard zijn dan merk je dat ook wel in het rijden.

Thx :) Is dat moeilijk om het spoor zelf recht te zetten? of zal ik beter naar de garage daarvoor gaan, want ik ken er wel weinig van :D. Volgens die man waarvan ik hem kocht stond hij op 1.6 bar, dat is zeker veel te veel?
Hype
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Hype »

Belgian Pro schreef:Je eerste quad? en direct een van de beste op de markt gekozen. :)
Als je van links naar rechts slingert wil dat zeggen dat je spoor niet goed ingesteld staat...
Hier zijn verschillende topics over te vinden hoor! :wink:

Veel plezier op het forum en met je quad!
Ja ik had er veel van opgezocht op deze forum en deze stond me echt aan :mrgreen: dus ik moest er 1 hebbe :p
Ik had wel een moto, maar toen had ik even gereden met een quad in de woestijn en dat vond ik ook veel leuker.
Hier is nu wel geen woestijn ma kom, ik maak er wel plezier mee =D
Nu ook nog iemand vinde om ermee samen te rijde en dan word het echt vet :evil:
wouter1995
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door wouter1995 »

welkom op het forum :D
* Yamaha Grizzly 125 *
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *

Nu quadloos

Nu Audi A3

gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Hype schreef:
Jazzy schreef:Welkom hier, mooie quad hoor. Jammer dat de stickers er niet meer opzitten, vind ik persoonlijk nog mooier.

Thx :) Is dat moeilijk om het spoor zelf recht te zetten? of zal ik beter naar de garage daarvoor gaan, want ik ken er wel weinig van :D. Volgens die man waarvan ik hem kocht stond hij op 1.6 bar, dat is zeker veel te veel?
Welkom op het forum! :crosser:

Over het goed zetten van je spoor is veel te vinden op het forum. Als het dan niet lukt moet je yamahakoppel vragen, hij heeft er veel verstand van...
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Peter skull
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Peter skull »

Welkom in de quadwereld :!:

Ik had het zelfde probleem....

Yamahakoppel weet er wel raad mee :afgestudeerd:
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

bedankt mannen voor het compliment :D heb het ook maar allemaal "geprobeerd" aldoende leert men hé en soms is het nog zoeken naar een oplossing :oops:
@ hype check PB :wink:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Plaats reactie