Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P33
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P8: Afbraak!
het frame ziet er precies nog proper qua roest dan toch steek maar gewoon terug in elkaar
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ziet er goed uit. zal ik zeker verder opvolgen.
Ja zo half geschuurd is eens iets anders he! Mooi ijzerkleurtje ;pyamahakoppel schreef:het frame ziet er precies nog proper qua roest dan toch steek maar gewoon terug in elkaar
Yamaha YFZ480Build in progress
Ziet er goed uit.
Misschien de ideale moment om je achterbrug te verlengen nu dat je quad toch uit mekaar ligt?
Misschien de ideale moment om je achterbrug te verlengen nu dat je quad toch uit mekaar ligt?
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Tnx
Over de achterbrug had ik ook al nagedacht, maar het moet ook te doen zijn met off-road dus weet ik niet hoeveel ik ze max kan verlengen en of dit dan wel een meerwaarde heeft..?
Over de achterbrug had ik ook al nagedacht, maar het moet ook te doen zijn met off-road dus weet ik niet hoeveel ik ze max kan verlengen en of dit dan wel een meerwaarde heeft..?
Je kan ook altijd voor RAT LOOK gaan
nog nooit op een quad gezien
suzuki ltz 400 special edition
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Rat look 4 jaar geleden
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... &start=105" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... &start=105" onclick="window.open(this.href);return false;
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Ga eens uit me hoofd haha.Gielen_24 schreef:Je kan ook altijd voor RAT LOOK gaan
Dat is precies wat ik wil gaan doen als ik een banshee heb
Yamaha banshee
Ik heb ongeveer een idee van hoe ik hem wil maar dan moet ik andere kappen kopen, en nieuwe vind ik net iets te prijzig ( niet dat ik ze niet kan betalen, maar toch )
ga je hem ook volledig aanpakken
Vaeke ej te bange
Idd, werd hoog tijd
Straks nerfbars ophalen bij Jenzie
Dit weekend/week gaat er wss weining aan gebeuren aangezien ik het redelijk druk heb voor school (mondeling examen Duits & Frans, overhoring Aarderijkskunde en Economie en dan nog een fictief bedrijf en bedrijfsplan voorstellen voor een jury..)
Dus het word hier een daar wat tijd bijeenrapen om nog wat verder te schuren aan het frame enz.
Even voor de nieuwsgierige: een filmpje van de Banshee als ie draait net voordat ik hem heb afgebroken
Geluid is niet zo supergoed omat het binnen gefilmd is..
Dit weekend/week gaat er wss weining aan gebeuren aangezien ik het redelijk druk heb voor school (mondeling examen Duits & Frans, overhoring Aarderijkskunde en Economie en dan nog een fictief bedrijf en bedrijfsplan voorstellen voor een jury..)
Dus het word hier een daar wat tijd bijeenrapen om nog wat verder te schuren aan het frame enz.
Even voor de nieuwsgierige: een filmpje van de Banshee als ie draait net voordat ik hem heb afgebroken
Geluid is niet zo supergoed omat het binnen gefilmd is..
Vandaag de nerfbars opgehaald bij Jenzie, vind ze prachtig zo in het zwart
Ben ook nog aan het rondzien en als het goed zit heb ik binnekort ook nog een verbrede achteras
Ben ook nog aan het rondzien en als het goed zit heb ik binnekort ook nog een verbrede achteras
Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P9: Vid+nerfs
Veel keuze heb je niet meer in achterassen voor banshee.
Heb toen ook lang gezocht en als je kwaliteit wilt zou je voor dura blue moeten gaan.
Heb toen ook lang gezocht en als je kwaliteit wilt zou je voor dura blue moeten gaan.
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"