nu de 700 in grote lijnen klaar is voor dit jaar ben ik eens terug aan mijn pareltje begonnen
ledverlichting in de lampen

lijkt misschiens dat er sommige minder branden maar is maar hoe je er juist op kijkt sommige vallen juist achter het roostertje als je van een bepaalde hoek kijkt dus moeilijk vast te leggen op foto
ook heb ik een paar extreme white lampjes gezet geeft met de leds een blauwe gloei in de lamp

foto is met gsm getrokken en heb wat krasjes op de lens staan

waardoor foto's wat wazig zijn
ik had al jaren precies het gedacht dat 1lamp het gewoon licht brande en de andere het grote licht en als ik groot licht opzette het omwisselde

eerste gedacht stekker verkeerd maar kunt niet missen maar nu met de draden uit de stekker te nemen ( geel,zwart,groen ) kreeg ik het in het oog blijkbaar hadden ze ooit de kabels in de stekker zelf gewisseld

mijn gedacht was dus toch juist en dat probleem is nu ook opgelost reed zo al 6jaar rond
moet nummerplaat nog terug hangen en mijn gepolijste koppelingsdeksel monteren en achterveer terug wat laten zakken is een beetje zenuwachtig als je uit de bocht komt en dan is deze ook klaar