Masai L50/A50 Opvoeren
Re: Masai L50/A50 Opvoeren
Heb je trouwens ook gereedschap om je vario eraf te halen?
Variosleutel, zuigerstop of luchtsleutel?
Variosleutel, zuigerstop of luchtsleutel?
-
- Pro Quadrider
gebruik alsjeblieft nooit een zuigerstop
Ik zou je er sowieso in verdiepen, ook wat het beste is enzo. Zuigerstop kan wel fout gaan ja
Vriend van mij heeft ook minarelli blok onder ze quad en daar past hij op.( deMHR)Quadbeest schreef:Hmmm ja dat is wel kut, maar heb je je wel een beetje verdiept in de vario's?
Want er zit natuurlijk verschil in. Je hebt 105 en 107. Dat is een kwestie van opmeten.
En ik dacht dat de mhr vario er niet zo onder past. Dat je wat moet aanpassen.
Succes ermee
Maar pas de http://www.scootparts.nl/Uitlaat-Tecnig ... uct/66735/" onclick="window.open(this.href);return false; erop?
Ja ik zat verkeerd te denken haha, aangezien quads allemaal nieuwe type blokken hebben tov velen scooters
De MHR is inderdaad wel een goeie keus.
Wat voor quad heeft je vriend?
een E-ton 50cc (wat ouder model)Quadbeest schreef:Ja ik zat verkeerd te denken haha, aangezien quads allemaal nieuwe type blokken hebben tov velen scooters
Maar pas deze uitlaat op de masai l50/a50?
http://www.scootparts.nl/Uitlaat-Tecnig ... uct/66735/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als masai er niet bij staat waarschijnlijk niet, ik moest er bij die van mij ook een stuk tussen lassen om hem te laten passen. Kijk maar even op youtube dat filmpje van mijn quad dan zie je het volgens mij wel
Dat is ook een mooie quad!Quadbeest schreef:Als masai er niet bij staat waarschijnlijk niet, ik moest er bij die van mij ook een stuk tussen lassen om hem te laten passen. Kijk maar even op youtube dat filmpje van mijn quad dan zie je het volgens mij wel
Maar dan zou ik dus een ander bevestigings stukje moeten maken er op? zou dat het enige dan zijn?
Dat misschien ook, maar het belangrijkste is natuurlijk dat de uitlaat eronder past. Dus even vergelijken met jouw quad en uitlaat. Dat die past en niet tegen je frame aankomt natuurlijk. Waarschijnlijk moet je hem ook aanpassen want ik geloof niet dat het zo past. Kan je lassen of een vriend/kennis/familielid? Want anders is dit geen optie.
Heb je inmiddels al die MHR 2000 erop zitten?
Heb je inmiddels al die MHR 2000 erop zitten?
Kan je vriend je trouwens niet helpen?
Ik heb de Mhr 2000 erop zitten, ga van het weekend even naar scooterzaak toe en even afstellen, nu trekt hij langzamer en top is nog het zelfde..
@ Quadbeest
Ik heb nu een 70cc DR eronder laten zetten!! Nu bezig met inrijden en ga binnenkort afstellen! Heb hem nu een keer getopt(Heel klein stukje) en gaat 60 km/h dus moet nog wel een beetje afgesteld worden..
Ik dacht zelf aan sproeier en rolletjes?
Ik heb nu een 70cc DR eronder laten zetten!! Nu bezig met inrijden en ga binnenkort afstellen! Heb hem nu een keer getopt(Heel klein stukje) en gaat 60 km/h dus moet nog wel een beetje afgesteld worden..
Ik dacht zelf aan sproeier en rolletjes?
Oke leuke cilinder!
Als ik jou was zou ik eerst maar snel een FAQ lezen van afstellen met nieuwe cilinder, doe dat maar gauw voordat je een vastloper krijgt.. Je moet natuurlijk een grotere sproeier zetten. Check ff de kleur van je bougie. Dat heb je zo gedaan
En rollen is weer iets anders, stel eerst je carburateur af.
Te weinig toeren bij wegrijden is te zware rollen
Te veel toeren bij wegrijden is te lichte rollen
Als ik jou was zou ik eerst maar snel een FAQ lezen van afstellen met nieuwe cilinder, doe dat maar gauw voordat je een vastloper krijgt.. Je moet natuurlijk een grotere sproeier zetten. Check ff de kleur van je bougie. Dat heb je zo gedaan
En rollen is weer iets anders, stel eerst je carburateur af.
Te weinig toeren bij wegrijden is te zware rollen
Te veel toeren bij wegrijden is te lichte rollen
Ja, dat weet ik! heb al veel over opgezocht. Zat 85 en heb 90 erin gedaan, maar hij bij stationair doet ij nog wel beetje raar als hij koud is. dus denk dat hij nog iets groter moet. En heb nu geloof ik 8,5gram rollen erin(redelijk zwaar volgensmij)
Heb jij een advies om zo nauwkeurig mogelijk die rollen af te stellen?
Heb jij een advies om zo nauwkeurig mogelijk die rollen af te stellen?
Ja dat zijn hele zware rollen, ik zou naar lichtere rollen gaan en dan je trekveer aanpassen.