Raptor 700 voor Steve ??

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: Raptor 700 voor Steve ??

Bericht door yamahakoppel »

Lazii schreef:En degene die jazzy voorsteld is dan zonder inruil van je 350. Dan kan je die nog verkopen of iets anders met doen.
6350€ (borile van forum) voor een 700 met die optie's is mooi en dan verkoop je uw 350 voor 2500€ moet je kunnen krijgen dan heb je een raptor 700 voor 3850€ :idea:
is een verschil met die van 5500€ die jij weet zonder optie's
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Borile
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Borile »

Jazzy schreef:Ik vind de prijs ook niet echt spectaculair, ook omdat de quad naast nerf bars vrijwel geen opties heeft. Voor duizend euro meer, weet dat dit een serieus bedrag is, koop je zo af en toe een mooie SE met allerlei opties.

Hier op het forum kom je ook wel wat leuks tegen:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 25&t=38231" onclick="window.open(this.href);return false; (krijg je vast ook wel voor iets minder dan 6000 mee)
voor minder dan 6300 ga die niet weg er kan mms wel wat gepraat worden dat wel ,
Jason McCoy schreef:Eerlijk gezegd vind ik t ook wel een boel geld. Maar je weet niet hoe hij onderhouden is. Maar dat is toch altijd een gok
Nooit mee op het veld geweest en onderhouden is die wel , elke keer na en rit gekuist , Oil vervesen waanneer het ook niet moest maar gewoon om dat ik het nodig vondt , veel nieuw kwa opties , nieuwe ketting tandwielen , en al de wissel stukken erbij ,
oem tandwielen krijg je ook bij en al je die ziet welke staat weet je ook dat er niet zo veel meegereden is , plus dat ik in buitenland werk 4 op 4 af soms 6 op 6 af dus wil zeggen eens ik thuis ben werd er gereden om wat te relaxen!!!
Laatst gewijzigd door Borile op di 17 jan, 2012 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Hoho,

ik heb het over die witte he.
Niet over die van jou Borile, dat daar wat werk in zit dat zie ik.
Maar die witte vertrouw ik niet zo, die is wel degelijk flink gebruikt zo te zien. En dat kan ook juist een voordeel zijn.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Hobby Papillon
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Hobby Papillon »

Ik kan van de garage 3000€ krijgen, dan moet ik maar een goede 2000 opleggen, dat had ik ook in mijn acherhoofd, tegen dat ik de mijne verkocht heb particulier kunnen we weeral 6 maanden verder zijn he
www.hobbypapillon.be

YAMAHA RAPTOR 350 !!!!
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door -Laurens- »

Gooi m is rap op het internet, mss kom je de juiste man wel snel tegen.
Yamaha YFZ480Build in progress
MikeV
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door MikeV »

Hobby Papillon schreef:Het zou deze worden, heb hier een foto van zijn site. Ik weet niet of het de SE versie is.
Op men 350 zit al een andere tandwielverhouding maar nog moet ik veel te snel schakelen. Verder heb ik filmpjes bekeken van 700 vs de rest en vind dat de versnellingen verder uiteenliggen dan bij men 350. Dat was ook een van de verschillen die de verkoper zei

Afbeelding

Beste,

die quad is mij ook opgevallen in de winkel te meulebeke.ik was toen ook op zoek naar een 2dehands quad maar kwam de suzuki ltz 400 tegen.vraag was, is dat een betrouwbare winkel of zien jullie eventuele opmerkingen aan deze suzuki?want ik ken er niet zoveel van :D

het zou om deze gaan hier, Dank U :)

http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/suz ... 282373.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door -Laurens- »

Ziet er niet slecht uit maar zo kan je dat toch niet zien, moet je gaan kijken en testrijden.
Yamaha YFZ480Build in progress
Plaats reactie