Jazzy schreef:Ik vind de prijs ook niet echt spectaculair, ook omdat de quad naast nerf bars vrijwel geen opties heeft. Voor duizend euro meer, weet dat dit een serieus bedrag is, koop je zo af en toe een mooie SE met allerlei opties.
Hier op het forum kom je ook wel wat leuks tegen:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 25&t=38231" onclick="window.open(this.href);return false; (krijg je vast ook wel voor iets minder dan 6000 mee)
voor minder dan 6300 ga die niet weg er kan mms wel wat gepraat worden dat wel ,
Jason McCoy schreef:Eerlijk gezegd vind ik t ook wel een boel geld. Maar je weet niet hoe hij onderhouden is. Maar dat is toch altijd een gok
Nooit mee op het veld geweest en onderhouden is die wel , elke keer na en rit gekuist , Oil vervesen waanneer het ook niet moest maar gewoon om dat ik het nodig vondt , veel nieuw kwa opties , nieuwe ketting tandwielen , en al de wissel stukken erbij ,
oem tandwielen krijg je ook bij en al je die ziet welke staat weet je ook dat er niet zo veel meegereden is , plus dat ik in buitenland werk 4 op 4 af soms 6 op 6 af dus wil zeggen eens ik thuis ben werd er gereden om wat te relaxen!!!