Renegade 910cc Big Bore Project
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Dat is een hele dikke quad
Die zal al gauw met kenteken rond de 20 mile kosten zeker
Die zal al gauw met kenteken rond de 20 mile kosten zeker
yamaha of toch een can-am
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 196
- Lid geworden op: wo 14 jul, 2010 22:33
- Locatie: hengelo
- Contacteer:
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
staat die nog te koop=
pb maar
pb maar
renegade 1000x xc
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Nee, de quad staat niet meer te koop, en zal deze ook nooit meer staan.
Na enige tijd op marktplaats gestaan te hebben en ik helemaal ziek werd van koopjesjagers en afdingers die niet willen betalen maar wel Can-Am willen rijden, heb ik de advertentie verwijderd.
Aangezien er ondertussen op de forums ook al vele berichten over de kinderziektes van de 2012 Renegade 1000 Xxc verschenen ben ik toch maar door gegaan met het Performance project. De huidige aangepaste onderdelen staan vermeld in het onderschrift.
Op de dyno vermogenstestbank kwamen we uiteindelijk tot 70 PK op de achterwielen (RWHP) en liep ie een top van 180 km/hr !!! , maar op het asfalt (in het echie) komen we helaas niet aan die topspeed.
Behalve de drop-in Trail Cams heb ik verder motorisch nog niets aangepast maar heb ik ongeveer 25 pk-tjes erbij met deze set-up dmv nieuwe clutching de full Muzzy uitlaat en dyno tuning.
Tevens een speciale 18% langere gearing in de gearbox en een speedohealer erin gezet die een 160 km/uur topspeed beloofde.
We zitten nu krap op 150 km/h, met wind mee, maar ben met deze behaalde resultaten al lang gelukkig, voor deze stap.
Ook nieuwe rem-calipers erop en een mooie Nerf bar bling bling set.
Op naar de BBK en HP Pistons, gemachineerde koppen etc, eerst even sparen maar..... Still going strong guys !!!!
(fotos volgen)
Na enige tijd op marktplaats gestaan te hebben en ik helemaal ziek werd van koopjesjagers en afdingers die niet willen betalen maar wel Can-Am willen rijden, heb ik de advertentie verwijderd.
Aangezien er ondertussen op de forums ook al vele berichten over de kinderziektes van de 2012 Renegade 1000 Xxc verschenen ben ik toch maar door gegaan met het Performance project. De huidige aangepaste onderdelen staan vermeld in het onderschrift.
Op de dyno vermogenstestbank kwamen we uiteindelijk tot 70 PK op de achterwielen (RWHP) en liep ie een top van 180 km/hr !!! , maar op het asfalt (in het echie) komen we helaas niet aan die topspeed.
Behalve de drop-in Trail Cams heb ik verder motorisch nog niets aangepast maar heb ik ongeveer 25 pk-tjes erbij met deze set-up dmv nieuwe clutching de full Muzzy uitlaat en dyno tuning.
Tevens een speciale 18% langere gearing in de gearbox en een speedohealer erin gezet die een 160 km/uur topspeed beloofde.
We zitten nu krap op 150 km/h, met wind mee, maar ben met deze behaalde resultaten al lang gelukkig, voor deze stap.
Ook nieuwe rem-calipers erop en een mooie Nerf bar bling bling set.
Op naar de BBK en HP Pistons, gemachineerde koppen etc, eerst even sparen maar..... Still going strong guys !!!!
(fotos volgen)
Laatst gewijzigd door menno op za 28 jan, 2012 03:12, 1 keer totaal gewijzigd.
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
-
- Quad Master
- Berichten: 1727
- Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
- Locatie: Planet Earth
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
25pk winst met enkel een uitlaat Damn!
160km/u op een renegade, wat een beest gaat dat worden zeg
Mag ik is vragen wat die quad nu verbruikt? Ongeveer...
Goed bezig!!!
160km/u op een renegade, wat een beest gaat dat worden zeg
Mag ik is vragen wat die quad nu verbruikt? Ongeveer...
Goed bezig!!!
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Was dat maar waar, dan was ik een stuk goedkoper uit geweest..... nee, helaas...die full muzzy is goed voor enkel maar 5-7 pk, het echte geheim zit in de clutchen van CV-Tech, de Trail cams nokken en de Power Commander 5 .....die speadohealer geeft alleen meer top en maar tegelijk minder torque dus daar hebben we wat verloren , maar die extra 30 km/hr wilde ik niet missen. En dat op hetzelfde toerental dan stock.Belgian Pro schreef: 25pk winst met enkel een uitlaat Damn!
160km/u op een renegade, wat een beest gaat dat worden zeg
Mag ik is vragen wat die quad nu verbruikt? Ongeveer...
Goed bezig!!!
Wat hij verbruikt weet ik nog niet , alleen nog maar korte testritten gemaakt. De drive belt slipte eerst nog wat (ook eentje ontploft op de dyno testbank, gelukkig had ik een andere bij me want ik zat helemaal in Groningen bij de échte PC5 tuners) maar best lang met verschillende clutch gewichtjes moeten spelen en nu eindelijk slipt de belt niet meer maar komt dan al op op 7100 RPM clutch-out (ipv 7250 RPM)....het is wel een gespeel en getest , je moet echt schipperen op alle kanten en soms genoegen nemen met minder aan de ene kant om te winnen aan de andere kant .... maar zo is het leven.
Maar goed, ik moet vooralsnog de eerste quad nog zien die me eruit trekt, we hebben met deze eerste fase van het project 96% van het beoogde doel behaald, met veel dank en alle krediet aan mijn tuning goeroes bij Freaxracecraft in Duitsland. Die zijn echt fantastisch.
Wordt ongetwijfeld vervolgd.....
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Een speedohealer zorgt er alleen voor dat je opnieuw de correcte snelheid afleest (indien sensor bevestigt is op de uitgaande as) op uw dashboard na het wijzigen van de gearing.menno schreef:
die speadohealer geeft alleen meer top en maar tegelijk minder torque dus daar hebben we wat verloren
Voor de rest
A motorcycle is God's gift to mankind
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
klopt... dank je voor de correctie, wat ik bedoel te zeggen is natuurlijk de 18% langere gear set in de gearbox die zorgt voor meer topsnelheid.
dit is 'm, geen goedkope jongen , maar wel zeker de moeite !!!!
Wel vreemd als ik nu met nieuwe de speedo boven de 120 km/h kom dat , de digitale aanwijzing terugspringt naar de 60 km/h en dan zelf moet gaan rekenen.
Dan wordt nl. elke 1 km/h er eigenlijk twee 2 dus bijv. rijd ik dan 74 km/h = dus 148 km/h,
is dat bij iedereen zo vraag ik mij af?
Ik dacht in het begin dat het een fout in de set-up was maar dat blijkt dus echt niet anders te kunnen volgens de kenners.
Nu alleen een beetje met de bandenmaat spelen om nog iets meer torque te krijgen, maar dus ook weer ten koste van de topspeed.
Wie heeft er ervaring met 23" banden op 12" velgen ? Misschien nu maar eens voor een setje wegbanden gaan.....
dit is 'm, geen goedkope jongen , maar wel zeker de moeite !!!!
Wel vreemd als ik nu met nieuwe de speedo boven de 120 km/h kom dat , de digitale aanwijzing terugspringt naar de 60 km/h en dan zelf moet gaan rekenen.
Dan wordt nl. elke 1 km/h er eigenlijk twee 2 dus bijv. rijd ik dan 74 km/h = dus 148 km/h,
is dat bij iedereen zo vraag ik mij af?
Ik dacht in het begin dat het een fout in de set-up was maar dat blijkt dus echt niet anders te kunnen volgens de kenners.
Nu alleen een beetje met de bandenmaat spelen om nog iets meer torque te krijgen, maar dus ook weer ten koste van de topspeed.
Wie heeft er ervaring met 23" banden op 12" velgen ? Misschien nu maar eens voor een setje wegbanden gaan.....
Laatst gewijzigd door menno op do 02 feb, 2012 07:40, 3 keer totaal gewijzigd.
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
-
- Quad Master
- Berichten: 1727
- Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
- Locatie: Planet Earth
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Heb je die corrector uit Amerika gehaald? Miss leest die af in mph?
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Alleszins niet normaal en op het motoforum nog geen klachten gehoord.menno schreef: is dat bij iedereen zo vraag ik mij af?
Ik denk dat de boordcomputer gewoon begint te panikeren, want de speedohealer zegt enkel: doe de ingelezen snelheid +- x %.
Vergelijk met de japanse supersport moto's waarvan de digitale snelheidsmeter stopt bij 299 ook al rij je rapper.
A motorcycle is God's gift to mankind
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Het is me allemaal een keer netjes uitgelegd, maar als tuning-leek kan ik het zomaar niet navertellen.
Ik zal het nog een keer navragen bij Ken hoe het precies zit, waarom het niet kan dat de digitale teller gewoon doorloopt.
Die jongens van Freaxracecraft zijn wel echte Can-Am Performance en tuning specialisten, dus twijfel ik zeker niet aan aan hun capaciteiten. Op het niveau waarop deze mannen bezig zijn kunnen ze zelfs in de USA Can-Am scene er een puntje aan zuigen.
Maar als er enige verbeteringen mogelijk zijn, dan moeten we die eens uitproberen, nietwaar ? Goed is nooit goed genoeg...
De meeste upgrade spullen komen inderdaad uit Amerika, maar bijvoorbeeld die 18% langere gearing wordt in Duitsland gemaakt. Als ik het goed heb is de Speedohealer van Healtech-electronics, maar nogmaals, ik vraag het even na en laat het weten.
Ik denk trouwens niet dat het mijlen per uur zijn want de (x2) berekeningen waren exact lineair met wat de GPS aangaf. Mijlen per uur zou dan maal factor 1.61 moeten en dat verschil zou duidelijk opvallen.
Ik zal het nog een keer navragen bij Ken hoe het precies zit, waarom het niet kan dat de digitale teller gewoon doorloopt.
Die jongens van Freaxracecraft zijn wel echte Can-Am Performance en tuning specialisten, dus twijfel ik zeker niet aan aan hun capaciteiten. Op het niveau waarop deze mannen bezig zijn kunnen ze zelfs in de USA Can-Am scene er een puntje aan zuigen.
Maar als er enige verbeteringen mogelijk zijn, dan moeten we die eens uitproberen, nietwaar ? Goed is nooit goed genoeg...
De meeste upgrade spullen komen inderdaad uit Amerika, maar bijvoorbeeld die 18% langere gearing wordt in Duitsland gemaakt. Als ik het goed heb is de Speedohealer van Healtech-electronics, maar nogmaals, ik vraag het even na en laat het weten.
Ik denk trouwens niet dat het mijlen per uur zijn want de (x2) berekeningen waren exact lineair met wat de GPS aangaf. Mijlen per uur zou dan maal factor 1.61 moeten en dat verschil zou duidelijk opvallen.
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Ik twijfelde eigenlijk een beetje om na deze upgrade nog voor een Big Bore Kit te gaan of niet ....vanwege de hoge kosten en tevens de verhoogde kans op evt. vastlopers en schade aan motor etc.
Bovendien duurt het daarbij horende machineren van de koppen erg lang , dat eenmansbedrijf in Duitsland vraagt 5 maanden wachttijd (!) en zo lang kan ik niet zonder mijn Sweet Renegade .....
Toch was Ken van Freaxracecraft* weer de goedheid zelve en stelde voor om mij een paar van zijn (privé) reservekoppen te lenen die we insturen en laten uitboren en in de tussentijd de rest van de Performance Parts bij elkaar te zoeken en bestellen :
- Muzzy 910cc BBK
- CP Race pistons 13.1:1 Compression
- Head porting stock heads
- High compression valves
- Quadworx Race intake
- Gen 2 RJ Cams
- STM secondary (45° Alu Helix)
- Tapered trottle body 50 mm
- Quadworx Oil Cooler
- Larger impeller for more cooling
Het is een nog lange weg te gaan als het echt nog 5 maanden gaat duren voordat de leen-koppen klaar zijn; aan de andere kant schijnen deze speciale, en op maat, uitgeboorde heads betrouwbaarder te zijn en behoorlijk meer power te leveren dan de TBR Super race heads die je kant en klaar in de USA/Can kunt kopen. Deutsche grundlichkeit doet weer van zich spreken.
De montage wordt trouwens gedaan door Clemens van E-ATV (D), dit soort zaken doe (en kan) ik niet zelf;
Het is wel de bedoeling dat we een uitermate betrouwbare en supersterke motor gaan samenstellen, niet een big bore monster die binnen een paar uur in de prak draait. De jongens van FRC* zijn specialisten die zelf op de levende voorbeelden rondrijden waar al die zgn. USA/CAN Super-powercurves niet aan kunnen tippen, op naar de beloofde 90+PK !!!
Ken was verleden week de Renegade nog "even" komen ophalen in Rotterdam, helemaal uit Dusseldorf.
Hij wilde nog even wat afregelen aan de clutch ivm met het lage clutch-out" toerental en het controleren op het slippen van de Drive-Belt in het lage segment. Nu toch 7300 RPM voor elkaar en "a good punch"
Zo blijkt maar weer hoe die mannen zich betrokken en verantwoordelijk voelen voor het wel en wee van de klant, ik hoefde voor deze service zelfs niet te betalen .....GRANDIOOS!!! Waar vind je die betrokkenheid nog vandaag de dag ?
Bedankt Ken, you are the best !!!!
Geduld.....weer zo een test op mijn geduld, een eigenschap die ik niet bezit .... Vermoedelijk rond Mei / Juni kunnen we weer gaan verbouwen en de ultieme afstellingen uittesten op de Dyno vermogenstestbank.
Gelukkig kan ik in de tussentijd nog lekker effe doorknallen met de Gade, en gaan we nog een paar leuke maanden beleven voordat Step 2 (en 3) gaat beginnen.
Bovendien duurt het daarbij horende machineren van de koppen erg lang , dat eenmansbedrijf in Duitsland vraagt 5 maanden wachttijd (!) en zo lang kan ik niet zonder mijn Sweet Renegade .....
Toch was Ken van Freaxracecraft* weer de goedheid zelve en stelde voor om mij een paar van zijn (privé) reservekoppen te lenen die we insturen en laten uitboren en in de tussentijd de rest van de Performance Parts bij elkaar te zoeken en bestellen :
- Muzzy 910cc BBK
- CP Race pistons 13.1:1 Compression
- Head porting stock heads
- High compression valves
- Quadworx Race intake
- Gen 2 RJ Cams
- STM secondary (45° Alu Helix)
- Tapered trottle body 50 mm
- Quadworx Oil Cooler
- Larger impeller for more cooling
Het is een nog lange weg te gaan als het echt nog 5 maanden gaat duren voordat de leen-koppen klaar zijn; aan de andere kant schijnen deze speciale, en op maat, uitgeboorde heads betrouwbaarder te zijn en behoorlijk meer power te leveren dan de TBR Super race heads die je kant en klaar in de USA/Can kunt kopen. Deutsche grundlichkeit doet weer van zich spreken.
De montage wordt trouwens gedaan door Clemens van E-ATV (D), dit soort zaken doe (en kan) ik niet zelf;
Het is wel de bedoeling dat we een uitermate betrouwbare en supersterke motor gaan samenstellen, niet een big bore monster die binnen een paar uur in de prak draait. De jongens van FRC* zijn specialisten die zelf op de levende voorbeelden rondrijden waar al die zgn. USA/CAN Super-powercurves niet aan kunnen tippen, op naar de beloofde 90+PK !!!
Ken was verleden week de Renegade nog "even" komen ophalen in Rotterdam, helemaal uit Dusseldorf.
Hij wilde nog even wat afregelen aan de clutch ivm met het lage clutch-out" toerental en het controleren op het slippen van de Drive-Belt in het lage segment. Nu toch 7300 RPM voor elkaar en "a good punch"
Zo blijkt maar weer hoe die mannen zich betrokken en verantwoordelijk voelen voor het wel en wee van de klant, ik hoefde voor deze service zelfs niet te betalen .....GRANDIOOS!!! Waar vind je die betrokkenheid nog vandaag de dag ?
Bedankt Ken, you are the best !!!!
Geduld.....weer zo een test op mijn geduld, een eigenschap die ik niet bezit .... Vermoedelijk rond Mei / Juni kunnen we weer gaan verbouwen en de ultieme afstellingen uittesten op de Dyno vermogenstestbank.
Gelukkig kan ik in de tussentijd nog lekker effe doorknallen met de Gade, en gaan we nog een paar leuke maanden beleven voordat Step 2 (en 3) gaat beginnen.
Laatst gewijzigd door menno op vr 27 jan, 2012 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Klinkt goed! Ik ben benieuwd wat voor monster het gaat worden!
Heb je ook filmpjes van de Renegade in zijn huidige staat in de modder ed??
Heb je ook filmpjes van de Renegade in zijn huidige staat in de modder ed??
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Waarom speciaal door clemens eigenlijk?
No Can't Do!